{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

OPDATERING! INK. ULYKKE LEG {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg begyndet at opdatere! smiley

For biget tids siden kom jeg ud for en ulykke! smiley

Sådan skete det:

Jeg ville skridte en STILLE tur med min dejlige hest Eros med min veninde.
Men stille bliv den ikke!
Vi red ved vejen, (vi havde redet der tit) det går enlig rigtig godt og jeg rider bagerest. Men så lige kommer der en bil i MEGET høj fart bag os! Jeg tager det stille og roligt og prøver at ride lidt ud i græsset! Men da han ikke er langt fra os sætter han farten op og dytter helt vildt! Det betyder så at Eros begynder at stejle og så løbe i fuld fart ud over en mark! Jeg havde ingen kontrol og kunne ikke holde ham! Jeg må indrømme jeg bliv rigtig bange! Han løb mod en vej! Og kunne se at der var en grøft lige før vejen.
Jeg sad bare og håbede på en eller anden måde han ville stoppe, men det gjorde han ikke.
Da vi kom til grøften havde han ikke set den! Han trætte så ned i den og lavede en kolbøtte og landet på ryggen! Han landte på mig (noget af mig)

Og så lå vi der mit på vejen, Eros var rigtig bange og kunne ikke rejse sig. Mim veninde kom hurtigt hen til os på hendes pony og ringede efter hjælp.

Efter noget tid kom der en ambulance og lidt efter min far og nogle andre. Jeg kom på sygehuset. Der var heldigvis ikke sket så meget med mig, jeg havde brækket min arm og fået voldsomt hjernerustelde. (Min hjælm og vest havde redet meget)

Men Eros, ville stadig ikke rejse sig.

De viste sig så at han havde brækket benet og måtte aflives på stedet! smiley

Åhh, hvor jeg mange gange fortryder at jeg red på tur! Og hvor er jeg sur på ham der kørte bilen! smiley

Ville ønske at han ikke havde brækket benet! Men nåede ikke engang at sige farvel til ham! smiley

Lige nu har jeg det bedere men kan ikke ride.
Denne oplevelse har givet/taget meget fra mig! smiley

Jeg er blevet mere bange (var bange i forvejen da jeg sprang fordi jeg havde været ude for et styrt i spring)

Håber ikke det er et træls emne! smiley

Lige et billede af fantastiske Eros! Han havde et hjerte af guld som jeg aldrig vil glemme! Om 1 uge ville vi havde haft 7 års dag! smiley

Han betyd alt! smiley Hvor jeg fortyrder mange gange!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPDATERING! INK. ULYKKE LEG
Kommentér på:
OPDATERING! INK. ULYKKE LEG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce