{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

MEGET mishandlet pony sælges! LEG {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley

Da jeg var på markede i Holland for ca 3 uger siden, fandt jeg en lille Fell pony! Rigtig sød, men MEGET sky og tynd! smiley
En dejlig hingste plag, på 3 år ca! (Ved ik dato)

Han var meget tynd og meget bange. Vi brugte 2 timer ca på at få ham i trailer og måtte stoppe flere gange fordi han var bange! smiley

Over hovdet ikke trailer vant men vi har øvet lidt men ik nået meget, vores rekord er 10 min på at komme i trailer smiley men har jo ik kunne nå så meget på 3 uger smiley

Da vi fik ham var ham bange for mensker og var blevet slået, han har mange sår på kroppen smiley

Men er allerede blevet meget fin, kan gå i vand stiletov unden problemer men kan kun få vasket hove smiley Det går fremad men langsomt, og det vil jeg have han skal blive ved med.

Grundet til jeg sælger ham er fordi jeg er kommet ud for en ulykke og må indrømme at jeg ik har tid til ham! smiley Som jeg self er rigtig ked af! smiley

Jeg søger et godt hjem til ham hvor han har mulighed for at stå hjemme ved en og hvor man kan bruge en hel dag hos ham hvor man bare går stille fremad! smiley

Han havde ikke noget navn da vi fik ham, så har selv 'døbt' ham:

King Thunder Zafir!

Kaldes Zafir!

Søger et godt og BELVENE hjem! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET mishandlet pony sælges! LEG
Kommentér på:
MEGET mishandlet pony sælges! LEG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce