SØGER HESTEOG PONYER LEG {{forumTopicSubject}}
Hej Jeg søger en masse heste og ponyer Nogle af dem skal gå til vores rideskole på vores gård
Rideskole:
På vires rideskole går vi meget op i at hesten har det godt, grunden til vi søger nye er fordi vi skal/har slogt en masse fordi de ikke kunne/gad være elevskole hest mere
Vi går os op i at en hest/pony ikke går for meget og at de for mest fold som muligt, om sommeren går de ude hele døgnet og har fri en mdr Vi søger mest ponyer men også mange heste, vi har luksus bokse til dem som er meget store
Vi søger i alle aldre men skal kunne holde til det Der er mulighed for at i kan komme og se stedet før i beslutter jer
Til os:
Ja da vi har mistet/slogt nogle heste/ponyer søger mig og min søster nye heste/ponyer De skal kunne gå stævner
Min søster:
Min søs søger 3 ponyer og en hest. Hun er 10 år. Hun har redet hele sit liv og har haft pony siden hun var 3 år Hun rider pt LB i dressur og LA i spring Hun søger nogle ponyer som kan komme lidt højt og en hest som kan springe vildt højt
1 pony krav: mellem 120 til 130 cm skal ikke være alt for gammel, må gerne være frisk skal kunne springe højt
2 pony krav: mellem 145 til 149 cm skal være spring pony og springe højt, ikke alt for gammel
3 pony krav: mellem 130 til 149 cm spring pony men også kan gå lidt dressur
Hest krav: Mellem 160 til 170 skal være spring hest og gerne frisk men styr bar
Til mig:
Jeg søger nu 2 heste og en pony da min hest skulle aflives og min pony os, (så har kun 2) Jeg er spring rytter og springer pt GP og skal til VM snart, jeg har haft hest hele mit liv. Jeg er 16 år.
1 hest krav: Mellem 165 til 170 skal kunne springe GP og have kap til mere. Ikke for gammel men skal være frisk.
2 hest krav: Mellem 165 til 175 skal kunne llavst springe S klasser, skal være 7 til 9 år, frisk.
Pony krav: Mellem 147 til 149 sm skal være MEGET frisk og springe S klasser. Ikke for gammel
Skriv! Da vi virkelig mangler heste/ponyer!
feb 2014
Følger: 66 Følgere: 13 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 308
maj 2012
Følger: 257 Følgere: 266 Heste: 11 Emner: 198 Svar: 2.585
feb 2014
maj 2012
Følger: 257 Følgere: 266 Heste: 11 Emner: 198 Svar: 2.585
feb 2014
Theas: Theas er en tinker på 10 år og hun er tilkørt og tilredet og hun kan springe og det elsker hun hun er 153 i stg
Bealy: Bealy er en shetter på 16 år og hun er tilredet og tilkørt men hun vil mest egne sig til at blive kørt for vogn (hende følger der en sulki med) og hun er 100 i stg
Star: Star er en amrikansk quater horse og hun er 9 år hun er tilredet og hun vil gerne ride nået western men hun kan også gå dressur og spring og hun er 148 i stg
Tøzzen: Tøzzen er en haflinger på 16 år hun elsker spring og hun er tilredet og hun er 144 i stg
Junior: Junior er en dansk varmblod på 9 år han elsker dressur og spring og han er 156 i stg
Apoll: Apoll er en Appalossa som jeg selv har avlet og han elsker spring han synes faktisk at dressur er kedeligt men han er 155 i stg
Silver Prince: Silver er en fantastisk holsteiner på 8 år han er ren konkurrence hest og elsker stævner (han har gået OL to gange før) og han er 171 i stg
Bobelgum: Bobel har jeg selv avlet og han er en dejlig welsh på 18 år han har lidt spat men ellers ikke andet han vil sagtens blive redet en time af dagen men så heller ikke mere da han er/var min lille baby han er 133 i stg
Balder: Balder er en belgier på 15 år han er både tilkørt og tilredet han vil rigtig gerne lave nået og han er glad og arbejdsvillig hest og han er 167 i stg
Athene: Athene er en belgier på 9 år og hun er lille søster til balder oh hun er lige så arbejdsvillig som sin bror og hun er 166 i stg
SØGER HESTEOG PONYER LEG
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside