Trailer træning med Maj:D {{forumTopicSubject}}
Jeg er simpelthen så stolt af min lille hest:') Kender i det, med at man aldrig har, haft brug for en heste trailer,. Men når hestene så skal flyttes og man, skal leje både trailer og mand til at kører den, skal det bare gå tjep... i sidste uge skulle Maj flyttes til, en ny gård, som er tættere på mig, hun kom med noget besvær op i trailer. Jeg ville ufattelige gerne ændre det. Så jeg fik lov at låne en trailer fra den nye stald. Det startede ud som forventet, Maj ville ikke op, og gik i indre panik (gik i stå). Det blev straks værre, da store arbejdes maskiner, skulle arbejde lige ved siden af os (her begyndte hun at vige meget til siderne, og ryste med hovedet) Vi tog det i hendes tempo, og efter ca. en halv time, så det ud som på filmen. hun er ikke 100% afslappet endnu, som er det jeg søger efter, det kræver flere gentagelser. men det gik ud over alt forventning af, hun ville komme så langt, på blot en halv time! Jeg ville ikke lukke bummen, fordi jeg tager det i hendes tempo, og jeg syntes hun havde klaret det så flot idag, at vi stoppede inden det blev for meget. Tak til Finn, for lån af trailer og for at filme.
http://www.youtube.com/watch?v=KlsK5WSZ52Q&feature=youtu.be
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Trailer træning med Maj:D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside