{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

salgsannonce?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Jeg står i den situation at jeg skal have solgt min kære hest, da jeg skal på efterskole 14/15 uden hest. Jeg skal derfor meget snart have lavet en annonce, men jeg er lidt i tvivl om hvad der er vigtigt at skrive, og hvad der ikke er så vigtigt
Så mit spørgsmål er om i kan give nogle ideer til hvad i synes sådan en annonce skal indeholde og ikke indeholde? smiley
-Hvis i har nogle links til egne salgsannoncer af heste, ville det være helt perfekt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salgsannonce??
  • #1   14. mar 2014 Hvordan hesten er de forskellige steder.
    Har den været syg?
    Hvor høj er den?
    Hvor gammel er den?
    Har den været igennem røntgen?
    Har den nogle unoder?
    Hvad har den gået af stævner?
    Hvordan er den temperament?

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om, som min gamle salgsannonce også indeholdt smiley

• #3   14. mar 2014 Mange tak, rynkedellen det må du meget gerne smiley

• #5   15. mar 2014 Se min smiley

• #6   15. mar 2014 Her er hvad jeg skrev i min pony's salgsannonce:

Jeg skal begynde på en gymnasial uddannelse efter sommerferien, og det kommer til at kræve en del af min tid.
    Oveni det, er det jo desværre også mit sidste pony år!

Han er en udtryksfuld vallak, med den helt perfekte udstråling. Han fejler intet, og er passet med smed, vaccine osv.

Han kan alle øvelserne i dressur, er blevet startet rigtig meget igennem det halvandet år jeg har haft ham. Resultaterne på stævnepladsen er først begyndt at give pote i løbet af det seneste halve år, pga. af min nervøsitet, der desværre har påvirket det hele en del. Men Grande er fantastisk at have med til stævne, rolig under opsadlning og en kammerat inde på banen, han kigger ikke på det mindste.

Grande er gammel springpony, har sprunget MB baner til træning, og LA klasser til stævner. Hans far er Indy, en top springpony, så ingen tvivl om, at Grande har arvet hans teknik og kapacitet fra ham. Han er desværre ikke blevet sprunget særlig meget den tid jeg har haft ham, pga. af rytters manglende interesse.

Grande er en yderst rolig pony, du sagtens kan skridte en tur ud i det fri på alene. Men samtidig er han også en meget social hest, der nemt knytter sig til nye heste.

Du er velkommen til at ringe på 40 46 19 29, for at høre mere.

• #7   15. mar 2014 Har 2 annoncer liggende her inde smiley du kunne kigge lidt på dem

• #8   15. mar 2014 Tak til jer også, jeg vil lige prøve at kigge på det smiley

Kommentér på:
salgsannonce??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce