{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Kæreste - Underlig opførelse.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en super sød kæreste, som her de sidste dage opføre sig lidt sært.

Sagen er den at han altid er super sød og sådan.
I fredags overraskede han mig rigtig med blomster og alt sådan noget. Som jeg normalt kan syntes er lidt for sukker sødt.

Han har siden den dag, snakket om at han savner mig.
Og glæder sig til at se mig, osv. osv.
Han er typen der siger han død savner en, 5 minutter efter vi har sagt farvel.

Efter han har snakket så meget om at han glæder sig til at se mig..
Ja så nu skriver han, at jeg måske skulle vente med at vi skulle ses i næste uge.
Det er ret sært syntes jeg.
Det virker som om at jeg ikke er velkommen.
Planen var ellers jeg skal tage hjem til ham på lørdag, på vej hjem fra min mormor.
Og nu siger han at syntes bare at jeg skal tage hjem til mig selv.

Han plejer at ville ses hele tiden, og når vi så er sammen. Så kan vi være sammen 4-5 dage i træk også går der 4 dage også er vi sammen igen.

Normalt har jeg et meget minimalt kontakt behov, jeg er ikke så socialt anlagt overhovedet.
Men det er han.

Har i nogle bud, på hvorfor han lige pludselig ikke vil have besøg af mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæreste - Underlig opførelse..
  • #1   19. feb 2014 Det skal lige siges han hver dag skriver beskeder til mig på mobil.
    Med 'jeg elsker dig', 'kan ikke leve uden dig', 'hvad skulle jeg gøre hvis vi ikke var sammen'.
    Og alt sådan noget.
    Han er desuden altid lidt jaloux og virker lidt bange for at jeg løber fra ham.
    Uden nogen rigtig grund til det.

• #2   19. feb 2014 han skal måske noget andet, måske noget familie tam tam

• #3   19. feb 2014 Vi kan ikke svare dig på det, men det kan han smiley Spørg ham hvorfor han pludselig har ændret mening, han har nok en logisk grund…. Kommunikation er vejen frem! smiley

• #4   19. feb 2014 Nu ved jeg ikke hvor langtid i har kendt hinanden, men måske vil han også bare gerne have lidt tid for sig selv, og passe sine venner og familie smiley

• #5   19. feb 2014 Altså der kan være MANGE grunde.. smiley Det behøver ikke være nogle sårende grunde.. Det kan være, at hans forældre har sagt, at han skal passe på med at presse sig for meget på med dig, også for at jeres forhold ikke bliver kedeligt. (Forældre har ofte erfaring).

Eller hans venner som har fortalt, de gerne vil have lidt tid med ham, og sagt, at det måske kan skræmme en pige væk, at være så meget samme, eller skrive disse ting hver dag.. smiley

Ja, også er der slf nogle ret så sårende grunde, som at følelserne er ved at være "svagere", - at det var forelskelsen, og den er ved at forsvinde, men jeg synes du skal spørge HAM! Skriv en besked eller ring og hør ham. Spørg ham, om hvorfor det er han vil lave det om, ikke at du har noget imod det, men du vil gerne vide hvorfor:-) Er sikker på han har en helt fint grund til det:-)

• #6   19. feb 2014 Jeg har prøvet at spørge ham, men han snakker sådan uden om det og skifter emne.
    Hvilket overhovedet heller ikke hjælper ham.

Han bor for sig selv, og han har kun få venner som faktisk bor i den by jeg bor i.
    Det skal lige siges at vi bor langt fra hinanden.

Hans familie arbejder meget fordi de har en butik, hvor både - mor, far, faster, søster og bror arbejder. Og hvis han skulle noget med dem, plejer de at spørge om jeg vil med. Det har de hvertfald gjort 9 ud af 10 gange indtil videre.

• #7   19. feb 2014 Så må du jo spørge ham mere specifikt? Det nytter jo ikke, at du lader ham snakke udenom, for stiller du et spørgsmål, så skal han sgu svare på det:-)

Kommentér på:
Kæreste - Underlig opførelse..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce