{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hest bukker! hjæææælp
  • #2   2. feb 2014 Har du tjekket om den har ondt i ryggen eller andet?

• #4   2. feb 2014 hun har været i fol, og det har været her i den tid. så det kan være derfor. men sadlen har vi fået skiftet, så den passer rigtigt. men hun bukker alligevel? smiley

• #6   2. feb 2014 jeg vil helt sikkert prøve det med volter:) hun plejede at bukke når hun skulle gå frem lige i starten, men så begyndte jeg at drive hende frem, og det hjalp lidt, men hun gør det stadigvæk.
    og når hun har folet, var det også min mening at få en kiropraktor ud, fordi hun er også ekstrem stiv på højre volte:)

• #8   2. feb 2014 og hun har været mishandlet på forbenene, så de har fåret en del opmærksomhed af dyrelægen, så det kan ikke være det. fordi så tror jeg han havde set det nu smiley

• #9   2. feb 2014 og tak tak smiley

• #11   2. feb 2014 Min gør det samme. jeg har fået tjekket ben, ryg, nakke og sadle. Og så har jeg også fået ordnet tænder og haft keoprakter. og hun gør det stadig. Så det behøver nødvendigt ikke være noget af det smiley er også ved at løbe tør for ideer for hvad jeg kan gøre.

• #12   2. feb 2014 Altså, min hest begyndte sådan at små bukke, jeg grinte bare i starten...
    Nu vil han ikke stoppe med det igen, det er jo klart, jeg har grint og moret mig over det, og det mærker han. Så nu får han skæld ud, og dét er det eneste der hjælper. Med mindre den har ondt selvfølgelig, men i mit tilfælde har den ikke ondt smiley

• #13   2. feb 2014 men hjælper en pisk på det? rider nemlig ikke med pisk, men det kan være at hun tænker "ej det er sgu ikke så rart når jeg bukker) eller noget?

• #14   2. feb 2014 En hest jeg rider på rideskolen, gjorde det også smiley jeg købte en lang pisk så han ku få et rap røven hver gang han gjorde det smiley nu bukker han kun hvis han syntes de andre kommer for tæt på:)
    Min part gjorde det også her gav jeg ham længere tøjler og sparkede til ham lidt før (man kunne mærke på ham når han ville gøre det)

Held og lykke med at vænne din af med det:)

• #15   3. feb 2014 Lige når du nævner den er i fol, er det første der falder mig ind er at det gør ondt på den, når rider den? Den må vel efterhånden have fået en mave der kan ses?

Ellers hvis du kan mærke hvornår hesten gør det, så driv med dit sæde fordi så får hesten noget andet at tænke på. Min egen måtte vi give tre strip i røven, for at sige det rent ud, fordi han havde lært at når man gjorde det, fik man ros og blev sat ind i boksen. Det er et nogo, og han måtte lære det på den hårde måde, fordi han også blev irriteret over det. Så hvis at dyrlægen stadig siger go for it, mht. til at ride hende imens den stadig er ifolet, så er det bare at være hård ved den og sige nej! Fordi det er ikke okay.

• #16   3. feb 2014 Pisken har ikke hjulpet på min, det har bare gjort det hele værre

Kommentér på:
min hest bukker! hjæææælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce