909 visninger
|
Oprettet:
Video, løsarbejde {{forumTopicSubject}}
Hejsa! Tænkte at jeg lige ville vise en video af noget løsarbejde med min frederiksborger hoppe
Intet fancy, bare lidt basis ting.
Videoen er fra Oktober. Kvaliteten er desværre ikke noget specielt, takket være HG (den er i HD på youtube hvis det er)
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/331782-tutta___loes_arbejde_oktober
jan 2013
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 28
jun 2007
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
Min tidligere hest lærte det via stemmekommando, hvor jeg ved ganske alm. håndtering sagde "bak!" når jeg lagde hånden på bringen. Når signalet var super, flyttede jeg mig bare længere ned på siden, og til sidst fungerede det bag hesten
Med hende her er det sket i forbindelse med kløsted på bagparten, så har jeg stået bag og gnubbet, er jeg holdt op, så er hun begyndt at bakke så der kom jeg også bare kommando på "bak!" og begyndte at klø igen når hun bakkede
jan 2013
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 28
jun 2007
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
Men nu skriver du jo part, der kan det desværre være svært at gøre en forskel hvis ejer ikke anvender de samme signaler fra jorden, og hvis i begge ikke er lige konsekvente med signalerne. I mange tilfælde gælder det også om "softness" og end indre intension.
Min hoppe her på videoen - vil du flytte på hende, så flytter hun sig ikke. Vil du kommunikere med hende, så gør hun præcis som du vil have hende til
apr 2013
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 509
Min kan de hvor man står fra siden med pisken og trykker lidt med gjordlejet.
Men kunne godt tænke mig at lære det på din måde
Og for resten rigtigt flot arbejde i passer godt sammen
Video, løsarbejde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside