{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Video, løsarbejde {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Tænkte at jeg lige ville vise en video af noget løsarbejde med min frederiksborger hoppe smiley

Intet fancy, bare lidt basis ting.

Videoen er fra Oktober. Kvaliteten er desværre ikke noget specielt, takket være HG smiley (den er i HD på youtube hvis det er)

http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/331782-tutta___loes_arbejde_oktober

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video, løsarbejde
  • #2   13. jan 2014 Hvordan er du lærer den at bakke på komando ? smiley

• #3   13. jan 2014 Det er faktisk enormt enkelt. Der er flere måder at gøre det på smiley

Min tidligere hest lærte det via stemmekommando, hvor jeg ved ganske alm. håndtering sagde "bak!" når jeg lagde hånden på bringen. Når signalet var super, flyttede jeg mig bare længere ned på siden, og til sidst fungerede det bag hesten smiley

Med hende her er det sket i forbindelse med kløsted på bagparten, så har jeg stået bag og gnubbet, er jeg holdt op, så er hun begyndt at bakke smiley så der kom jeg også bare kommando på "bak!" og begyndte at klø igen når hun bakkede

• #5   13. jan 2014 Ok tusinder tak smiley

• #7   13. jan 2014 Bente - og hun synes ikke det er rart at blive kløet et sted på bagparten? smiley

Men nu skriver du jo part, der kan det desværre være svært at gøre en forskel hvis ejer ikke anvender de samme signaler fra jorden, og hvis i begge ikke er lige konsekvente med signalerne. I mange tilfælde gælder det også om "softness" og end indre intension.

Min hoppe her på videoen - vil du flytte på hende, så flytter hun sig ikke. Vil du kommunikere med hende, så gør hun præcis som du vil have hende til smiley

• #9   14. jan 2014 Hvordan lære du hende at når du vifter med hånden hen til dig fra siden skal hun gå sideways?

Min kan de hvor man står fra siden med pisken og trykker lidt med gjordlejet.
    Men kunne godt tænke mig at lære det på din måde smiley

Og for resten rigtigt flot arbejde smiley i passer godt sammen smiley

Kommentér på:
Video, løsarbejde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce