{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Smuk unghoppe sælges(leg) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Tilbage i foråret 2010 købte jeg Laila, som dengang var 1 år. Hun er nu blevet omdøbt og hedder Aeblegaardens Aila. Hun er haflinger, og nu 5 år.
Jeg har selv stået for tilridning og generel træning. Hun er fuldt styrbar i alle tre gangarter. Har gået LC i dressur, men kan øvelser til LB. Har potentiale til LA. Spring har ikke beskæftiget os så meget med, men hun har sprunget 50-60 cm bane, og 90 cm i løsspring.
Til dagligt rides hun bidløst, og op imod og til stævner, rides hun med normalt to-delt.
Aila har et skønt temperament, og er en kæmpe nussegøj. Fra ryggen kræver hun dog en erfaren rytter.
Hun elsker en god tur i skoven, eller at lave jordtræning og tricks på banen. Generelt bare en fuldstændig perfekt all round hest.

Fakta om Aila:
Alder: 5 år
Højde: 140 i stang, altså kan hun både rides som kat.1 pony, og kat. 2 smiley
Stævner og placeringer: 3 dressur. LD2 1 plads, LC1 til 1. plads, LC2 2. plads. 2 spring. Hun har kun startet som 2'er pony. To LD klasser, vundet begge.

Lyder hun som noget for dig? Så skriv :). Udstyr medfølger m´for merpris, men det kan vi snakke om.

Prisen kan vi snakke om, først og fremmest leder jeg efter et godt hjem til hende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smuk unghoppe sælges(leg)
Kommentér på:
Smuk unghoppe sælges(leg)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce