{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Hvad synes i om min Novelle? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg elsker og skrive så tror lige jeg skriver en Novelle.

Det var tidlig morgen kl. 7.00 og Christine stod op. Hun trak nogle bukser på og en sweater over hovedet og stak fødderne i sine sutsko og tøffede ud i køkkenet. "Christine" Lød det fra Christines mor… "JAA" Har du fodret skat? Nej ikke endu men jeg går ud til ponyerne nu. Christine tager sine staldstøvler på og går ud til dem. Hej min dejlige Romze dreng smiley "prrrrrrrrr" Christine vender sig om og så står lille Blue Star og kigger på hende som om han følte sig snydt.. Christine sætter sig på hug ved siden af ham og nusser ham på mulen. Christine går ud og henter Foderet og giver dem mad og så er de tilfredse! Bagefter henter hun de nye grimer, hun har købt en blå med glimmer til Blue Star og en rød med glimmer til Romze og bagefter lukker hun dem på fold. Hun står og kigger på dem men pludselig ringer telefonen " riiiiiiiing, riiiiiiing, riiiiiing" Christine tager den forsigtigt op af lommen og tager den "Det er Christine" bla. bla. bla og da Christine er færdig med at snakke ligger hun på og smiler som en sol. Hun løber hen til huset i en fart og fare ind i køkkenet "MOR, MOR, MOR" ja hvad er der skat!? Kan du huske min gamle Dressur træner Sofie? øhhh Ja det kan jeg godt!? Hun ringede og sagde at hun havde købt en pony der hed Connemara Enghøjs Quincy Blue! ER DU KLAR OVER HVAD DET ER FOR EN PONY! min mor vidste godt hvilken pony det var de jeg havde snakket meget om den!! min træner vidste det også godt! Hun havde købt den og skulle springe på den MEN de passede bare ikke sammen! Hun spurgte om jeg ville have den og jeg sagde SELF. JA men at jeg lige skulle snakke med dig! Mor stod og tænkte lidt? Christine jeg er rigtig ked af og sige at vi nok desværre ikke har råd til at have den pony smiley jeg brød sammen i gråd smiley :'( smiley Min mor sagde at det var en god mugelighed for mig men der var ikke råd til det desværre! Hun sagde at hun vil tale med Sofie. Jeg løb ind på mit værelse og græd. Jeg hørte min mor snakkede og jeg kig hen til min dør og lyttede " Det ville være en fantastisk overreskelse for hende" Jeg gik op i stalden og lukkede dem ind! Jeg tog dækkenet af Romze og puttede et fleece dækken på og trak ham ud og lavede nogle tricks… Jeg hørte en heste trailer køre ind på gårdspladsen og så det var Sofies bil! smiley :-O jeg havde regnet den ud! Jeg fik Quincy! Sofie hentede mig og vi tog Romze med der ned og der stod QUINCY!!! Allerede fra første besøg ÆLSKEDE de hinanden! De står Altid på folden sammen. MEN en ting forstod jeg ikke? Hvordan gik det op med BUDGETTET?? Jeg spurgte forsigtigt og fik ad vide at sofie havde en spring sadel et hovde tøj og en masse sadelundelag 2 dkner og nogle grimer som hun havde købt til Quincy men som hun jo ikke kunne bruge så det havde jeg nu! Sofie sagde hun ville undervise mig i noget tid og så ville de se på det! Jeg fik også undervisning GRATIS af min springtræner da han jo kun var glad for jeg havde fået en god spring pony!
SLUUUT.
Ved den er lidt ureealistisk men den er da lidt sjov og læse!
Komma Stavefejl Punktummer osv ved jeg at jeg har fejl i så det skal i ikke kommentere! Ved den er lidt lang men jeg eeeeelsker og skrive. hehe smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i om min Novelle?
Kommentér på:
Hvad synes i om min Novelle?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce