{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.741 visninger | Oprettet:

Nogle spørgsmål om Star Stable. {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley
Jeg begyndte igår med at spille Star Stable. Og har nogle sprøgsmål, som jeg håber I gider at svare :o)
1. Er I star rider (eller hvad det hedder)? Og bruger i mange rigtige penge?
2. Synes I det er sjovt uden at bruge rigtige penge? Begrund meget gerne. smiley
3. Hvad level er I i? Jeg er selv level 4, og min hest level 2. xD
4. Jeg har spillet lidt meget idag, og alle de opgaver der var, har jeg løst. Der er et ur over dem, og der står jeg skal vente til imorgen. Men kan jeg simpethen ikke mere idag? Andet end at gøre de små opgaver, ved at give vand, og hø til de heste? Og der stod jeg kunne sove et sted, men det kostede 130 blå mønter, og dem har jeg ingen af?
Håber I lige kan hjælpe mig. Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle spørgsmål om Star Stable.
  • #1   1. jan 2014 1. Er I star rider (eller hvad det hedder)? Og bruger i mange rigtige penge?
    Ja jeg er star rider med Lifetime abonnent. Og nej bruger ikke vildt mange penge på spillet, dog plejer jeg at købe Star Coins (blå mønter) når der er dobbel-weekend smiley
    2. Synes I det er sjovt uden at bruge rigtige penge? Begrund meget gerne.
    Det er vel hyggeligt nok, men uden at være starrider forsætter historien ikke rigtigt og mange områder kan man ikke komme ind i. Desuden får man som starrider tildelt 100sc hver uge.
    Jeg er lvl 15, og mine heste er forskellige lvl, har en i lvl 15 en i lvl 12,en lvl 9, en lvl 8, 2 lvl 7 og en lvl 4
    4. Jeg har spillet lidt meget idag, og alle de opgaver der var, har jeg løst. Der er et ur over dem, og der står jeg skal vente til imorgen. Men kan jeg simpethen ikke mere idag? Andet end at gøre de små opgaver, ved at give vand, og hø til de heste? Og der stod jeg kunne sove et sted, men det kostede 130 blå mønter, og dem har jeg ingen af?
    Tja det eneste man kan gøre er de daliy quest, altså alle de blå prikker på kortet smiley

• #2   1. jan 2014 1. Er I star rider (eller hvad det hedder)? Og bruger i mange rigtige penge?
    Jeg er starrider. Og bruger ikke vildt mange penge, men får da brugt nogle, lige som Grafik køber jeg også gerne starcoins når der er tilbud.

Har været starrider stort set fra starten, så har ikke rigtig prøvet uden at bruge penge.

Jeg er i lvl 15. Og har 2 heste i lvl 5, en i lvl 13, og 6 i lvl 15. smiley

Når dagens opgaver er lavet, er der ikke mere før i morgen.

• #3   1. jan 2014 1. Er I star rider (eller hvad det hedder)? Og bruger i mange rigtige penge?
    købte starrider da de rkom der der lifetime og der var dobbelt op på coins.. har ik brugt mange penge har siden jeg startede for 2 år siden købt coins 2 gang mens der var dobbel op (er der hver måbed omk den 20)

jeg har som sagt spillet ude at bruge penge men bare ved at løse quest osv.. kun star rider jeg fik pga der kommer flere quests så

jeg er level 25 samme med min start hest og andaen
    man skal tit vente til næste dag med guestene jeg sover sjældent for de lå mønter venter bare og løser evt lidt af de daglige dem med vand hø de giver penge

Kommentér på:
Nogle spørgsmål om Star Stable.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce