{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Største søgeside længe - BILLIGT {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen som elsker howrse.. smiley

Ja nu tror jeg nok vi for et meget stort emne op.. smiley Og måske det største emne vi har haft længe.. smiley Det er sådan at i lang tid har jeg næsten ingen eq haft, så nu gør jeg alt for at få eq, men også alt for at få nogle billige trofæ heste.. smiley Jeg har jo lidt krav, da der jo skal være noget ved det hele, jeg gider ikke snyd og svindel, og heller ikke du bare lader hesten stige i prisen! smiley
Nå men nu skal jeg da ikke bare lyde som en sur gammel bæssemor.. smiley Jeg er nemlig ikke sådan, jeg ved der er mange der siger man IKKE kan stole på mig, men det kan man godt. smiley Dog hvis jeg skal passe med mere, ser jeg gerne at jeg kan aflyse.. (jeg har tit problemer med ryg og nakke som giver havdepine) Så derfor ser jeg der gerne må aflyses...Jeg snyder aldrig og derfor gider jeg ikke have du gør det.. (der plejer ikke være problemer med jer her inde)

Jeg søger ALLE racer heste i næsten alle farver, dog har jeg lidt heste som udfylder nogle af farverne.. smiley Jeg søger også lidt DSM til meget billige penge.. smiley

Skriv meget gerne hvad du har, jeg søger blandt andet:

Friser
Paint Horse
Araber
Knapper
Ismuler
Shetter
Andalusier
Connemare
Engelsk Fuldblods,
Med mange flere.. smiley Men igen skriv hvad du har og til hvad priser. smiley

Skriv til mig ang. DSM Jeg kan give dsm ting tilbage, men har kun disse ting:

Helios' Stråle
1 stk

Pandoras Æske
1 stk

EQ

Heste (lidt)

Pasning af heste

Aldring

Blupning

MM.

SKRIV FOLKENS ER VILLIG TIL ALT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Største søgeside længe - BILLIGT
Kommentér på:
Største søgeside længe - BILLIGT

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce