3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Julefrokost, værtindegave??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg skal til julefrokost hos dem jeg arbejder for i morgen aften
jeg er sådan lidt nervøs for det, for jeg er meget genert, men skidt med det jeg overlever jo nok
De er nogle virkelig søde mennesker, og det plejer at være meget hyggeligt når vi f.eks. som i dag har klovbeskærer og hele familien (en mor, far og deres to vokse sønner + den enes kæreste), klovbeskærer, mig (som er elev) og to drenge som også arbejder der, sidder sammen
men jeg ved ikke rigtig, jeg er nok lidt mere nervøs over det end jeg burde være
Jeg fik bare en sms onsdag aften fra min ene chef (den ene søn) om at de holdt julefrokost på lørdag kl. 19.30, om jeg kunne komme.
Er det ikke lidt sent at holde julefrokost? altså sådan tidspunktet
men på den anden side skal de jo lige være færdige i stalden først
I dag på arbejdet var der ikke nogen der snakkede noget om det, de sagde bare god weekend da jeg tog hjem, er bare så meget i tvivl, hvad nu hvis han skrev forkert og det først er næste lørdag? så står jeg der i morgen aften og ser dum ud
Min mor har så været så sød at købe en værtinde gave for mig, det havde jeg jo overhovedet ikke tænkt over
Det er vel hende moreren der skal have den? Begge sønnerne bor hjemme
Skal den pakkes ind?
det er havenisse med en lille lanterne
Jeg ved godt at jeg bare overreagerer totalt meget, for der er vel i grunden ikke en skid at være nervøs for
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Så tror jeg at det er fordi jeg spekulerer ALT for meget
Men det vil vel virke lidt dumt at spørger om hvornår det er, når det jo står i en sms, vil det ik'?
Jeg skal bare ikke tænke så meget over tingene, og tro lidt mere på mig selv
Selvfølgelig har han vel skrevet det rigtige tidspunkt og dag, ellers er det hans fejl ikke min
mar 2011
Ja det kan du have ret i
Men ham der havde inviteret mig til julefrokosten så jeg ikke lige før jeg gik, så sagde ikke farvel til ham. Så det var kun den anden der sagde god weekend, og det kan godt være at han ikke ved at jeg er inviteret endnu
Haha det er sådan noget mig og veninderne kan finde på at gøre
mar 2011
Det viste sig at vi skulle ud og spise, på en kinesisk restaurant (fik lige en sms i eftermiddags)
jeg har godt nok aldrig spist kinesisk før, men en gang skal jo være den første
Det var rigtig hyggeligt, og underholdende
mar 2011
Julefrokost, værtindegave???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside