{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Julefrokost, værtindegave??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg skal til julefrokost hos dem jeg arbejder for i morgen aften smiley

jeg er sådan lidt nervøs for det, for jeg er meget genert, men skidt med det jeg overlever jo nok smiley
De er nogle virkelig søde mennesker, og det plejer at være meget hyggeligt når vi f.eks. som i dag har klovbeskærer og hele familien (en mor, far og deres to vokse sønner + den enes kæreste), klovbeskærer, mig (som er elev) og to drenge som også arbejder der, sidder sammen smiley

men jeg ved ikke rigtig, jeg er nok lidt mere nervøs over det end jeg burde være smiley

Jeg fik bare en sms onsdag aften fra min ene chef (den ene søn) om at de holdt julefrokost på lørdag kl. 19.30, om jeg kunne komme.

Er det ikke lidt sent at holde julefrokost? altså sådan tidspunktet smiley men på den anden side skal de jo lige være færdige i stalden først

I dag på arbejdet var der ikke nogen der snakkede noget om det, de sagde bare god weekend da jeg tog hjem, er bare så meget i tvivl, hvad nu hvis han skrev forkert og det først er næste lørdag? så står jeg der i morgen aften og ser dum ud
smiley

Min mor har så været så sød at købe en værtinde gave for mig, det havde jeg jo overhovedet ikke tænkt over smiley

Det er vel hende moreren der skal have den? Begge sønnerne bor hjemme smiley
Skal den pakkes ind?

det er havenisse med en lille lanterne smiley

Jeg ved godt at jeg bare overreagerer totalt meget, for der er vel i grunden ikke en skid at være nervøs for

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julefrokost, værtindegave???
  • #2   13. dec 2013 årh ja kender godt det der med "hvor skal jeg sætte mine ting?" og hvor skal jeg sætte mig henne?" Det er værst hvis man er den første der kommer, men hvis veninderne også er der, er det ikke så slemt smiley

Så tror jeg at det er fordi jeg spekulerer ALT for meget smiley

Men det vil vel virke lidt dumt at spørger om hvornår det er, når det jo står i en sms, vil det ik'? smiley
    Jeg skal bare ikke tænke så meget over tingene, og tro lidt mere på mig selv smiley

Selvfølgelig har han vel skrevet det rigtige tidspunkt og dag, ellers er det hans fejl ikke min smiley

• #4   13. dec 2013 hehe ja nemlig smiley ikke så tit man kan sige at man ikke skal tænke så meget over tingene, men bare kaste sig ud i det smiley

Ja det kan du have ret i smiley det nok bare er en vane at sige god weekend.
    Men ham der havde inviteret mig til julefrokosten så jeg ikke lige før jeg gik, så sagde ikke farvel til ham. Så det var kun den anden der sagde god weekend, og det kan godt være at han ikke ved at jeg er inviteret endnu smiley

Haha det er sådan noget mig og veninderne kan finde på at gøre smiley Så snupper vi lige de pladser nogle af drengene plejer at sidde på, hold da kæft hvor det kan skabe kaos. For så tager de nogle andres pladser og så dem der kommer sidst står bare i døren "hold da kæft, hvad sker der lige her?" og så ved de ikke hvor de skal gøre af sig selv smiley

• #6   14. dec 2013 Ja det var rigtig hyggeligt smiley
    Det viste sig at vi skulle ud og spise, på en kinesisk restaurant (fik lige en sms i eftermiddags)
    jeg har godt nok aldrig spist kinesisk før, men en gang skal jo være den første smiley

Det var rigtig hyggeligt, og underholdende smiley de der bonde-knejter finder på nogle skøre ting smiley

• #8   15. dec 2013 hehe der er der også nogle af mine veninder der gør, selv er jeg ikke så vild med det har jeg fundet ud af smiley

Kommentér på:
Julefrokost, værtindegave???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce