Fast passer søges IGEN {{forumTopicSubject}}
Jeg søger en passer med god tid til at passe mine heste. Jeg har 98 heste der skal passes.
Jeg har allerede en passer men da hun jo også har et liv uden for siden søger jeg en passer mere, derudover er det også lidt tvivlsomt hvor meget hun passer
Hestene skal ikke trænes eller noget. Det er heste til mål nr 91 og pasheste. Dem under pasheste skal kun passes (foder, strigel, vand og sådan) de står alle på fast ridecenter så opgaven er let. Dem under pasheste vil jeg gerne have til ridetimer men ellers skal de bare passes. Opgaven er let, det tager ca 30 minutter at nå igennem dem alle.
Jeg skal bruge en seriøs passer der har en halv time til tre kvarter 2-4 gange i ugen til at passe hestene. Med tiden vil heste enten til målet eller pasheste (når de er nået højt oppe i alderen) indgå i lønnen men ellers er det primært EQ. Lønnen bliver vi enige om.
Jeg vil gerne at kommunikationen mellem mine passere er bare okay, hvis man kan dele dagene mellem sig så ville det være super lækkert. Så er det kun to dage om ugen man skal passe (gerne mere)
Jeg har fuld forståelse for at man i perioder kan have travlt, være på ferie, stresset eller bombet til med lektier mm. dette kan jeg sagtens se igennem fingre med hvis jeg får noget at vide
Jeg forventer ikke man kan tage alle 100 heste på en dag. Bare man kommer igennem dem alle minimum EN gang i ugen. Altså kan man tage 50 en dag og dele de sidste 50 ud på de dage man har mulighed for.
Har i spørgsmål så skriv endelig, enten her eller på siden.
som passer er man på prøve i 2 uger og ser jeg ikke opgaven løst efter ovenståend krav finder jeg en ny. Dette er fordi jeg har haft MANGE passere der ikke har gjort deres job overhovedet.
Link til min side:
http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=50141
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fast passer søges IGEN
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside