{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Smed anden gang - SÅ stolt! :D {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver altså nødt til lige at komme med et jubleindlæg.
Vores 5 mdrs. føllepige havde i forgårs smed for anden gang.
Sidst hun havde smed var hun bestemt ikke glad for det, og forsøgte at stejle og gå rundt, og kæmpede generelt imod.
Denne gang stod hun som en totalt prof. Jeg var ene om at holde hende (og så self. smeden) og hun blev stående på stedet. Det eneste der var, var at hun lige forsøgte at trække det ene bagben til sig et par gang.

Uuuh, jeg er så stolt, at jeg er helt oppe at flyve.

Følle går i løsdrift med sin mor, og det er ikke hver dag vi strigler eller renser hove (der er ikke mange sten på folden), og vi det er sjældent at vi binder hende eller holder hende i længere tid i tov (som i 1-2 mdr. siden). Jeg strigler og renser altid hove når hun er løs - Har jeg gjort fra hun var lille, og hun bliver 9 ud af 10 gange stående pænt når hun får ordnet hove. Det er bare så dejligt.

Havde dog froventet at se lidt spræl og utålmodighed, men nada - Er simpelthen så stolt. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed anden gang - SÅ stolt! :D
  • #1   12. nov 2013 Det må hun da godt lige give videre til vores følle-mand.. Han er generelt irriterende at ordne hove på og utryg ved baghovene..

Det er bare så DEJLIGT at høre at det lykkedes for jer..

• #2   12. nov 2013 fuck hvor fedt smiley
    Sej lille pige du har dig der smiley

Ville ønske jeg kunne sige det samme om min 2½ års som bliver bedøvet for hun ikke skider alt for mange grønne grise smiley
    Ej det bliver da bedre, men stadig... smiley

• #4   13. nov 2013 Ja, det er nemlig bare helt fantastisk når de opfører sig pænt. Især når det er andre der skal håndtere dem.

Dog har jeg istedet problemer med gåture når hun er alene, og somme tider også med hendes mor. Hun går utroligt stærkt, og har ikke rigtig fundet fidusen til at få hende til at slappe af.

• #5   13. nov 2013 Skønt smiley smiley

Det lærer de hurtigt ved løft af ben fra helt små...

Har en 6 års, vi har haft i et år fra Spanien...kunne hun få lov at sparke smeden så ville hun gøre det..får hende bedøvet hver anden måned til smed...
    Havde hun bare været trænet fra lille...skide irreterende, vi kan dog sagtens få lov at rense hendes hove..men smeden nope smiley

• #6   15. nov 2013 hvor er det dejligt smiley det er bare så vigtigt at de får nogle gode oplevelser fra start smiley

vores fra sidste år har altid stået som blev han betalt for det haha (men sådan er han generalt med det meste) ham fra i år har været lidt mere sprælsk, men slet ikke været dum på nogen måde smiley

man har bare sådan en dejlig følselse i maven bagefter smiley

Kommentér på:
Smed anden gang - SÅ stolt! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce