7. dec 2011 Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
Smed anden gang - SÅ stolt! :D {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver altså nødt til lige at komme med et jubleindlæg.
Vores 5 mdrs. føllepige havde i forgårs smed for anden gang.
Sidst hun havde smed var hun bestemt ikke glad for det, og forsøgte at stejle og gå rundt, og kæmpede generelt imod.
Denne gang stod hun som en totalt prof. Jeg var ene om at holde hende (og så self. smeden) og hun blev stående på stedet. Det eneste der var, var at hun lige forsøgte at trække det ene bagben til sig et par gang.
Uuuh, jeg er så stolt, at jeg er helt oppe at flyve.
Følle går i løsdrift med sin mor, og det er ikke hver dag vi strigler eller renser hove (der er ikke mange sten på folden), og vi det er sjældent at vi binder hende eller holder hende i længere tid i tov (som i 1-2 mdr. siden). Jeg strigler og renser altid hove når hun er løs - Har jeg gjort fra hun var lille, og hun bliver 9 ud af 10 gange stående pænt når hun får ordnet hove. Det er bare så dejligt.
Havde dog froventet at se lidt spræl og utålmodighed, men nada - Er simpelthen så stolt.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Det er bare så DEJLIGT at høre at det lykkedes for jer..
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Sej lille pige du har dig der
Ville ønske jeg kunne sige det samme om min 2½ års som bliver bedøvet for hun ikke skider alt for mange grønne grise
Ej det bliver da bedre, men stadig...
dec 2011
Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
Dog har jeg istedet problemer med gåture når hun er alene, og somme tider også med hendes mor. Hun går utroligt stærkt, og har ikke rigtig fundet fidusen til at få hende til at slappe af.
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 20 Svar: 420
Det lærer de hurtigt ved løft af ben fra helt små...
Har en 6 års, vi har haft i et år fra Spanien...kunne hun få lov at sparke smeden så ville hun gøre det..får hende bedøvet hver anden måned til smed...
Havde hun bare været trænet fra lille...skide irreterende, vi kan dog sagtens få lov at rense hendes hove..men smeden nope
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
vores fra sidste år har altid stået som blev han betalt for det haha (men sådan er han generalt med det meste) ham fra i år har været lidt mere sprælsk, men slet ikke været dum på nogen måde
man har bare sådan en dejlig følselse i maven bagefter
Smed anden gang - SÅ stolt! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside