Andre forumemner med "Udfordringer! :D"
Udfordringer! :D
Hej!! :) Er der nogle der er med på nogle udfordringer?! :D Så send endelig en anmodning - så accepterer jeg måske! :D
Hej!! :) Er der nogle der er med på nogle udfordringer?! :D Så send endelig en anmodning - så accepterer jeg måske! :D
Skrevet af: Iben Askov - 8. aug 2014
Udfordringer :D
Hej alle sammen, jeg syntes at alt er gået i stå :'( SÅ hvis i keder jer, må i meget gerne sende en udfordring.. Og kigge fordi mine heste. hvis i har lyst <3 kigger self. tilbage.
Hej alle sammen, jeg syntes at alt er gået i stå :'( SÅ hvis i keder jer, må i meget gerne sende en udfordring.. Og kigge fordi mine heste. hvis i har lyst <3 kigger self. tilbage.
Skrevet af: Team Fjordhest :-D - 3. aug 2013
Udfordringer :D
Hej alle sammen, jeg syntes at alt er gået i stå :'( SÅ hvis i keder jer, må i meget gerne sende en udfordring.. :) Og kigge fordi mine heste. hvis i har lyst ;-) <3
Hej alle sammen, jeg syntes at alt er gået i stå :'( SÅ hvis i keder jer, må i meget gerne sende en udfordring.. :) Og kigge fordi mine heste. hvis i har lyst ;-) <3
Skrevet af: Team Fjordhest :-D - 3. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
- Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
- skifte ventilator 750 kr.
- Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
- Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
- Garderobe 500 kr.
maj 2012
Følger: 55 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 450
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 73
Udfordringer! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside