{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Stævne regler ALT! :D {{forumTopicSubject}}

Ja som jeg nok har skrevet skal jeg have pony hvis han går igennem dyrelægen smiley
Og det er meningen med ham at vi skal ud og starte en masse stævner sammen! smiley Problemet er bare at jeg ikke er en der ved en masse om stævner! smiley Så jeg spøger jer! smiley
Hvad er reglerne for stævner dressur og spring! I må gerne skrive ALT hvad i ved om stævner! smiley

Tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne regler ALT! :D
  • #1   30. okt 2013 Dansk ride forbundet er din ven

• #2   30. okt 2013 Allerførst skal du være medlem af en rideklub under Dansk Rideforbund. Jeg vil anbefale dig at starte med et internt stævne i egen klub, her er det ofte lidt mere "uformelt" og mere trygt at starte. Så kan du altid senere begynde at se dig om efter stævner i andre klubber.

Når den tid kommer, skal du have en brugerprofil på go.rideforbund.dk og have din hest oprettet der. Så kan du melde til stævnerne online, og det er også der, du finder stævnerne.

Alle som starter stævner, bør have et vist kendskab til reglerne, og dem kan du finde på www.rideforbund.dk - der er en genvej i boksen til høre på forsiden.
    Reglerne er delt op i spring, dressur osv., og de regler som er fælles for alle discipliner finder du i Fælles bestemmelser.
    Du behøver ikke at læse reglerne fra ende til anden, men tag et kig gennem indholdsfortegnelserne i de forskellige afsnit, så kan du nok se, hvad du skal kigge nærmere på.

Pøj-pøj med at finde en god hest smiley

• #3   30. okt 2013 Tak smiley Har skam redet stævner før bare ikke på høj plan og derfor spøger jeg om alt uligt med hvor mange gange man skal have vundet for at man ikke må ride den klasse osv. Tak men har fundet den smiley

• #4   30. okt 2013 Og har været lidt ude på min gamle pony smiley

• #5   30. okt 2013 Du skal kun have en bruger på for ideforladt hvis du vil starte distrikt stævner.
    Jeg starter klubstævner i både dressur og spring og der er ikke voldsomt mange regler. Men du skal være medlem i en klub der er meldt ind i drf. Hvis din hest skal stå ved et stutteri/ridecenter eller hvor den nu skal være opstaldet, kan du spørge enten ejeren eller andre du ved starter støver og høre om klubben er medlem.
    Du kender forhåbentlig godt reglerne for tøj til stævner ik'?? smiley

• #6   30. okt 2013 Jo jo det hør jeg:-)
    Og tak igen!:-)

Kommentér på:
Stævne regler ALT! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce