{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Nye selvportrætter {{forumTopicSubject}}

Hej
Det har stået lidt stille med modelfotografering denne sommer for mit vedkommende, dels pga. manglende tid, men i den grad også pga. manglen på modeller. I stedet har jeg så fået taget mig sammen til at tage lidt selvportrætter igen, der i den grad er længe siden (tror at det var sommer sidste år jeg sidst prøvede at tage selvportrætter).

Billederne kan ses nederst i dette album (fra billed 34):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.351509121603139.84152.351484768272241&type=1

Det er fordelt over tre shoots:

1. Her gik jeg efter at portrættere en lidt mørk idé med dystre undertoner kontra det rene og uskyldige i form af styling og poses.
2. En idé jeg fik af at se på de orange rønnebær, som gik ud på at lægge en make up der matchede bærerne.
3. Et virkelig spontant shoot, jeg egentlig skød til min blog, for at vise den make up jeg havde lagt med nogle nye produkter, men synes alligevel at billederne blev ret gode. Kan rigtig godt lide den naturlighed og nøgenhed der er over dem.

Lad mig gerne høre hvad I synes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye selvportrætter
  • #1   20. okt 2013 WowWoWWAW

Virkelig smukke billeder, så skønt at du har kunnet få så mange gode på trods af det er med selvudløser smiley
    Hvilken funktionen har du haft den på angående hvor mange billeder i sek.? smiley

De er efter min smag rigtig gode alle sammen, de sidste 5 fanger mig bare ikke så meget som de andre, dog er det 3 sidste billed rigtig godt smiley

Har ikke som amatør/hygge fotograf ikke så meget mere kritik smiley

Men du er både god til at lægge makeup, god som model og til at finde gode steder at tage billeder, er imponeret smiley

//Stephanie n M Poulsen

• #2   20. okt 2013 Tusind tak, Stephanie, det er jeg rigtig glad for! smiley

Jeg bruger bare den alm. funktion "selvudløser", hvor den ofte står på 10, ind i mellem 20 sekunder, hvor den kun tager ét billede. Det er et værre renderi, men det må man jo leve med smiley
    Jeg har så fået en fjernbetjening nu, så de sidste billeder med blondetrøjen er taget med fjernbetjening, og det må jeg nu sige er meget nemmere end det ander, der ellers tager en filens masse tid, og så er det et sandt gætteri at finde frem til det rigtige fokuspunkt. Det med rønnebærerne måtte jeg tage om 117 gange, for at finde de rigtige fokuspunkter. Men når der så endelig kommer et godt billede ud af det, så har det været det hele værd! ;P

• #3   20. okt 2013 Ja det må være et svært arbejde hvis man skal rende tilbage hver gang! De få billeder jeg har taget med selvudløser tog også en del tid, fordi så skal skal man tilbage og finde ud af hvor man skal stå hvor tæt på os.v det er så besværligt men også,oige "hyggeligt" smiley

• #4   20. okt 2013 Ja, lige netop smiley

Kommentér på:
Nye selvportrætter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce