Kæreste sorg Kæreste sorg
Jeg har et lille spørgsmål til jer tøzer her på hg! Det er nu noget tid siden at jeg begyndte og lærer en dreng og kende gennem mine venner! Og han var så kærester med min kusine, der gik så rigtig langtid hvor vi ikke har haft snakket med hinanden overhovedet indtil han en dag begynder at skrive med mig, og vi falder så for hinanden og kommer sammen, men da jeg så første gang ikke rigtig havde tid til en kæreste slog jeg op, men vi skrev stadig sammen han kunne simpelthen ikke lade mig være, da han stadig elskede mig og vi kom så sammen igen, vi var næsten ved at have månedsdag men jeg slog op fordi jeg fandt ud af at han ikke så godt kunne lide mig mere og jeg blev self. Ked af det. Så jeg slog op igen! Og min rigtig gode veninde ved godt at jeg stadig er lidt vild med ham men tror du ikke hun gudhjælpende kommer sammen med ham! Jeg fik det at vide i morges og jeg blev rigtig ked af det da jeg fik det at vide, men jeg holdte det inde og jeg har så gået og tænkt, fordi da jeg var sammen med ham der ville hun hele tiden have at jeg skulle slå op med ham og der har jeg en lille tanke om at det er nok fordi at hun selv vil komme sammen med ham! Så jeg er bare så ked af det! Har jeg ret til at være vildt ked af det og skuffet eller synes jeg skal gøre noget ved det?! Fordi jeg synes det er skide irriterende! Og hvis jeg fortæller det til mine veninder virker de sådan lidt ligeglade! Så jeg ville spørge jer hvad i synes! Jeg vil jo gerne være venner med dem men det føler jeg ikke at jeg kan når de har et forhold sammen, når jeg selv har været sammen med ham!
Håber i kan hjælpe mig lidt!
mar 2007
Følger: 163 Følgere: 152 Heste: 5 Svar: 428
mar 2013
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 15
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 268
Det der med drenge kan være noget rigtigt rod nogen gange.
Og ja, det bliver til tider endda endnu værre når man blander sine veninder ind i det.
Jeg kan godt se at det er enormt skuffende og træls at din veninde er sammen med ham nu.
Jeg kan se at du står til at være 14 år på din profil. Og når man er i den alder, så synes jeg ikke at man skal lægge så store bekymringer i de fyre. (Ja det er nemmere sagt end gjort)
Men op på hesten igen, der findes sikkert en anden fyr derude der er helt vild med lige præcis dig og ikke din veninde eller din kusine.
Held og lykke med det.
feb 2008
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.722
Hvad angår din veninde synes jeg det er utroligt umoralsk af hende og det ville jeg nok fortælle hende på en pæn måde hvis jeg var dig.
Sandra Fogtmann Jørgensen og Allerupgaards Vedette - Man EJER ikke en anden person..... Husk det.
og så synes jeg da det ville klæde alle at der blev holdt en god tone..
feb 2008
feb 2008
Det var nok lige min hjerne der glemte at læse igennem inden jeg postede. Men nej, man ejer ikke en person.
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.185
mar 2008
Følger: 181 Følgere: 175 Heste: 8 Svar: 1.229
Rolig Rolig - Du er 14 år, og har hele livet foran dig.
Tro mig du skal gennem mange fyre inden du finder den rette.
Enlig så syndes jeg i denne sag du selv er skyld i det er endt som det er, du har "slået op" så mange gange, hvordan tror du ikke drengen har det, når
du er så ustabil !
Så syndes jeg enlig heller ikke du kan være negativ på din veninde, når du jo enlig har gjort det samme som du tror din veninde vil, over for din kusine. Det er da muligt folk tager forskellige på det der kæreste bytteri. Men husk at kigge ind ad først, inden du dømmer andre.
Jeg har selv mistet en veninde pga. en fyr, og må nok sige det er altså slet ikke det værd. Men kan heller ikke stoppe kærlighed eller lyst mellem to mennesker, og man ejer ikke hinanden. Såå..
Mit bedste råd ville være nyd din ungdom, og bind dig ikke for tidligt
- Vær heller den ingen kan få! End den alle kan få - Så kommer der automatisk opmærksomhed på en, fordi fyre skal prøve om de kan score en
feb 2008
dec 2012
Følger: 70 Følgere: 66 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 8
Blogger
Følger: 942 Følgere: 3050 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.764
Hvis det var min kæreste som nu var min ex og min veninde tog ham, så var vi ikke veninder mere. Ligegyldigt om jeg ikke elskede ham mere eller hvad jeg nu gjorde.
MEN (nu bliver jeg dobbeltmoralsk) omvendt, så kan jeg da lige love for at hvis min veninde slog op med en kæreste og jeg så blev elle vild med ham, så kan hun da rende og hoppe, han er hendes ex, ergo ikke hendes mere og hun kan da ikke bestemme over mig hvem jeg forelsker mig i.
Jeg er så også typen der hellere vælger kærester frem for veninder.
Blogger
Arh... Lige din sætning med ' tro mig, du skal igennem mange fyre før du finder den rette' den er jeg uenig med. Så gør man godt nok noget forkert.
feb 2008
mar 2008
Følger: 181 Følgere: 175 Heste: 8 Svar: 1.229
Har heller ikke sagt om mange var 3 eller 10, det kan man jo tolke som man vil.
Men jeg ved godt at dit syn på det er helt anderledes end mange andre, eller nogle andre, jeg generalisere intet. Men jeg syndes det er mærkeligt at blive gift under 22 år, jeg syndes det er mærkeligt at flytte sammen efter 4 måneder, og jeg syndes det er mærkeligt at få børn under 22 år. Og jeg ved godt at du er dybt uenige i alt dette. SÅ lad det ligge.
Blogger
Når jeg læser 'mange' tænker jeg MANGE og ikke et par kærester. Og det er i min verden bare virkelig noget der går galt så, men fred være med det.
Nu er jeg så enig med dig omkring at det er mærkeligt at flytte sammen efter 4 måneder og det at få børn under 22 år er mærkeligt, så forstår ikke du mener at kunne sige hvad jeg tænker omkring dette?. Den med at blive gift før 22, tja jeg er 21 til der hvis vi forbliver sammen, så den er jeg vel ikke enig i
Jeg synes dog det er mest af alt mærkeligt at man har behov for at komme igennem MANGE for at finde den rette. Men ja.
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.174
Jeg er ikke typen der snupper venindernes eks kærester. Det er simpelthen ikke noget jeg gør mig i. Den anden vej rundt, kommer det lidt an på hvordan der blev slået op. Hvis jeg stadig havde følelser for fyren, så ville jeg sgu blive ret ked af det, hvis min veninde kastede sig over ham. Jeg har været ude for det før, jeg var virkelig ked af det, men der var ikke så meget jeg kunne gøre, andet end at finde mig i det og være glad for at de var glade.
Og så er der de eks kærester jeg synes er nogle bøvehoveder. Ja. Nuff said. Der er en rigtig god grund til at de IKKE holdte længere.
Og så var der så en veninde jeg havde engang, som nakkede fyren, selvom jeg var sammen med ham. Hun er ikke min veninde længere og hun fik lov at beholde ham. Ikke om jeg skal have sådan noget tilbage :b
Men ja, fej foran din egen dør først.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.752
Udover det, så synes jeg, at din veninde er i sin fulde ret til at være sammen med ham, hvis de er forelskede.. Men hvor seriøst er det lige, når han både har været samme. Med din kusine, dig og din veninde? .....
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
Jeg vil godt nok synes der var mærkeligt hvis min bedste veninde blev kæreste med min eks.. Hm...
Men husk på, der er massere af fisk i havet, det skulle måske ikke være ham her, men en dag dukker den rigtige nok op, vent og se
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
mar 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Heste: 1 Svar: 913
Hvis en af mine veninder var løbet af med ham, var jeg dog blevet stiktosset. Man ejer ikke en person, nej, men en god veninde ville konfrontere en med det og indrømme, at hun var vild med ham, i stedet for bare at komme sammen med ham uden videre - dét bliver følelserne nok ikke ligefrem dæmpet af.
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 829
Jeg går heller ikke ind for reglen om, at man aldrig må være sammen med sine veninders ekskærester - for det kommer jo helt an på sammenhængen. Men hvis man virkelig har fået følelser for sin venindes eks, må man finde ud af, hvordan venindens forhold til ham er, og hvis hun - som dig - stadig er vild med ham, må man droppe det, hvis man er en ordentlig veninde. Især når det kun er så kort tid siden I slog op.
Hvis nu din veninde og din ekskæreste virkelig, virkelig er forelskede i hinanden, skulle din veninde som minimum have fortalt det til dig som det første - det skulle du ikke have hørt igennem andre. Derudover er det bestemt ikke okay at hun er ligeglad med dine følelser, når du fortæller hende omkring dem. Jeg går ikke ind for diverse uskrevne "regler" og "rettigheder", for det hele er så forskelligt fra situation til situation - man behøver ikke være en dårlig veninde, fordi man bliver forelsket i sin venindes ekskæreste - men man er lige meget hvad en dårlig veninde, hvis man bevidst gør noget, som man ved vil gøre den anden ked af det, og ikke engang gider sætte sig ned og snakke ordentligt om det, give en forklaring og vise hensyn.
Så inviter hende hjem til en ordentlig snak om det hele, og hør hendes udlægning af historien. Hvis hun stadig ikke formår at forklare sig og tage hensyn til dine følelser i dette her, så ville jeg lægge afstand til hende, for så er hun ikke nogen særlig sød veninde.
Det er ikke en sjov situation. Held og lykke
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
Jeg har selv hvert igennem turen. Min bedste barndomsveninde var blevet vild med min eks efter jeg var gået fra ham (vi har sammen i halvandet måned) Hun snakkede så bare med mig først, hvor jeg sagde at det ville jeg tænke over, og dagen efter ringede jeg til hende, for at snakke med hende om det, og fortalte at det ikke var i orden. Hun blev sammen med ham, og desværre så har hende og jeg ikke snakket sammen siden. Jeg reagerede sådan fordi der os var andre ting (privat) dagen i dag, kan jeg skam godt være træt af det.
- Sandra jeg vil sige at det er fint at du har din mening omkring det med veninders ekskæreste, men lyder ikke til at du acceptere at vi andre har andre holdninger til det.
Personligt kunne jeg aldrig være sammen med en tæt venindes ekskæreste, både fordi jeg nu har fundet ud af hvor smertefuldt det er med sådan en oplevelse, men os fordi at jeg nok er lidt sart..
- synes ikke at din veninde virker til at være værd at samle på, os fordi hun siger til dig at du burde slå op med ham, det er sikkert udelukkende fordi hun selv ville have ham.. skod veninde..!!
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
Altså lad vær med at brug tid på at være ked af dine x'er og vær da slet ikke jaluex over en anden nu har ham. For du skal nok få en ny og bedre
feb 2008
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
og det lyder ikke som om at du gør det når du skriver: at den regel er lige til at lukke op at skide i. Så er vi andres meninger os lige til at lukke op og skide i eller?
feb 2008
Jeg skriver at JEG synes, det er en regl, der er lige til at lukke op at skide i - det har intet med jer andres holdninger at gøre. Så de ting kan du slet ikke blande sammen.
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
Kæreste sorg