Efterlysning - Folk fra Vestjylland {{forumTopicSubject}}
Bohemo er født i 2003 og er ca 165 cm høj, er brun og det eneste hvide aftegn han har, er en hvid stribe på indersiden af kronranden på højre bagben - selve hoven er også lys på indersiden af højre bagben. Han har altid haft en meget tynd pandelok. Jeg ved at Bohemo blev solgt i marts 2013, til en ung dame 18-22 år, som ikke har haft hest tidligere. Hun betalte 7000 kr inkl udstyr. Jeg ved at den unge dame er fra Vestjylland, måske Lemvig.
Hvis der er nogen der ved hvor Bohemo er nu, så sig endelig til - jeg er meget meget ulykkelig over at han er forsvundet og at han er endt som vandrepokal.
Ps. Ja hans tidligere ejere har ham oprettet herinde, men ingen af dem ejer ham nu.
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 82 Svar: 883
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
jun 2006
jun 2006
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 956
Hvorfor er det så relevant hvem der har købt den, og hvor meget hun gav for den?
Tror du ville få mere respons ved ganske simpelt at sige at du søger din gamle hest, fordi du ikke ved hvem der ejer den nu, og godt kunne tænkte dig at vide hvor den var havnet henne.
Alle de andre oplysninger forvirrer bare.
jun 2006
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 956
Så bare du havde skrevet suk og øv, så tænkte jeg ville give dig et praj til hvorfor jeg tror at ikke flere har henvendt sig, men det lyder da som om du har helt styr på det
jun 2006
Denne sag er desværre ikke så let, da Bohemo flere gange er blevet solgt som værende DV-blanding, hvilket han aldrig har været - det betyder desværre at nogle af dem der har solgt ham videre, ikke er så vilde med at give mig oplysninger om hvem de solgte ham til.
Bohemo og jeg er ikke blevet adskilt ved at jeg har solgt ham, der er en der koldt og kynisk har brudt en kontrakt og mod bedrevidende har solgt ham - og endda solgt ham som noget han ikke er.
Den person der ejer Bohemo nu, behøver ikke at være bange for at henvende sig til mig, for hvis ejeren og Bohemo er glade for hinanden, så gør jeg intet for at få ham tilbage, men hvis han er hos endnu en ejer som vil sælge ham, så køber jeg ham straks tilbage!
jun 2006
Efterlysning - Folk fra Vestjylland