{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver du med din Shetlænder?
  • #1   5. okt 2013 Longerer, løsspringer og trækker ture

• #2   5. okt 2013 Køre

• #3   5. okt 2013 Åh ha! En shetlænder er noget af det bedste!
    Dengang jeg passede shetlænder, kan jeg huske at vi gik en hel masse lange ture.. Så øvede vi en masse tricks, hyggede, longerede, og legede..

profilbillede
  • #4   5. okt 2013 Nu er der ikke lige shetlændere jeg har, men lange liner, kørsel, agility og spring f. hånd smiley

Mvh

• #5   5. okt 2013 Shetlændere er det bedste! smiley Og hvis de er tilredet kan i give hjemme undervisning til små børn (Freksempel din søster kusine osv..) smiley Det gjorde jeg ved min gamle shetter, og så fik jeg 20,kr pr gang. Hun lærte faktisk og galopere anden gang hun sad på ham, (Min kusine) og han var en balledemager. (Jeg trak selfølgelig) Hun lærte også og strigle, og hvordan man hentede ham på fold smiley (Det var lidt af en mundfuld og fange ham) smiley

• #6   5. okt 2013 Jeg brugte Rufus til alt som en almindelig hest kan udsættes for, bare ikke med en på ryggen, inden hans fik dårlige bagben.

Han er tilkørt og har gået for vogn.
    Dressur for lange liner.
    Gåture, tricks, fridressur, løsspringning, longering og agility.

Jeg havde et træningsforløb med ham, som man har de alle andre heste man bruger. smiley Og på fridagene var det tricks, turer, leg og hygge, hvor han blev striglet og forkælet.
    Og jeg havde en yderste dejlig pony, der var i form og kunne rigtig mange ting.
    Det kan han så stadig, hvis jeg bedte ham om det, men han er førtidspensioneret og fuldstændig ude af form.

Så nu leger vi, laver lidt tricks, gå ture og hygger. smiley

Muligheder er der nok af, det afhænger af hvad du ønsker af dine shetlænder.

• #8   5. okt 2013 Trækture med små børn, køre, gå ture og dressur fra jorden

springe med de små ELSKER jeg (bare løbe med dem i et tov også sende dem over springet)

• #9   5. okt 2013 Agility! Det er helt klart min favorit, jeg har lavet det rigtig meget med min lille Osie.

Nu kan han gå gennem en hulahop ring, med en pressening over ryggen MENS jeg holde en paraply over.

Alt de tka han UDEN udstyr kun ved hjælp af en guidende pisk smiley

• #10   5. okt 2013 Jeg laver alt hvad jeg kan finde på af skøre ting med min shetter.
    - Strigler.
    - Går ture.
    - Jordtræning / hms.
    - Dressur fra jorden.
    - Løsspring.
    - Longering.
    - Kører vogn.
    - Øver stemme kommandoer.
    - Hygger.

Og meget mere. Lav hvad dine ponyer kan lide, og er gode til smiley

Kommentér på:
Hvad laver du med din Shetlænder?