Hvor jeg dog elsker min mor. {{forumTopicSubject}}
Selvom jeg er en typisk teenager, som ikke altid hører efter og gør som der bliver bedt om, elsker jeg jo stadig min mor. Og i dag har jeg endnu større grund til det.
Jeg betaler alt til min pony selv. Opstaldning, smed, dyrlæge, alt. Og jeg har i forvejen omkring 30 dyr derhjemme, som jeg også betaler. Så der er ikke mange penge tilbage, når opstaldning, foder og diverse er betalt, selvom jeg har et arbejde hvor jeg tjener godt :).
Jeg har lige skulle betale for gødningsprøve + ormekur oveni opstaldningen, som lige er steget med 100,- Selvom det ikke er meget, kan det mærkes når man står alene med det, hehe :).
Min pony trænger så efterhånden til at få smed, og jeg kan få hende beskåret når en anden i stalden får smed. Det er jo super lækkert at jeg bare kan hoppe på der :).
Det skrev jeg så til min mor, at Natash snart skal have smed, og jeg skrev så hvad det kostede.
Min dejlige mor skrev så, at hun betalte denne gang smed. :')
Så bliver man rigtig glad.
Måske er det ikke stort for nogen, hehe, men for mig, som betaler alt selv, er det ret stort :').
Elsker min mor helt vildt højt.. c':
Nu skal jeg bare have 3 timers arbejde overstået, og så skal jeg hjem til min søde mor <3.
Har I en god dag ind til videre?
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Jeg eslker også min mor helt vildt, uden hende ville alt det med heste slet ikke være muligt
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Hvad skulle man dog gøre uden sin mor/sine forældre?:')
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.110
nov 2008
Selvfølgelig hjælper hun mig jo, hvis jeg får en dyrlægeregning på.. 10.000 men ellers betaler jeg selv :). Hvilket lige minder mig om jeg skal have fundet et forsikringsselskab, hehe :).
Hun får et kæmpe kram og en buket blomster når jeg kommer hjem fra arbejde :').
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
Da jeg var hjemme på weekend her sidst, kunne det også mærkes, at de havde manglet mig. Jeg blev hentet ved bussen, blev forkælet med lækker mad, bananasplit, ben&jerry is, biograftur og ishockey.
Dog er det ikke kun mine forældre der har betalt vores hyggeture - hvis min mor har haft en film i biffen hun rigtig gerne ville se, så kunne jeg sagtens finde på at bestille billetter bag hendes ryg og betale. Var der en hockey kamp, som min far ikke lige ku få billetter til, så har jeg der været skide heldig enten at vinde billetter dertil, eller selv købt til os, så vi kunne komme afsted..
Hæhæh
nov 2008
Jeg husker bestemt at sætte pris på det!:D
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1368 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Elsker virkelig også mine forældre, selvom der kan være op og nedtur, kan jeg ikke forestille mig hvor jeg ville være uden dem!
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.017
Jeg savner hende som ind i helvede - hver eneste dag!
Sæt pris på jeres mødre! Hver dag, hvert øjeblik. Man kommer til at savne selv uenighederne..
?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
Nu er jeg bare nysgerrig - Men hvor gammel er du og hvordan tjener du så mange penge til heste og dyr? Du har vel også en skolegang der skal passes
feb 2012
Følger: 105 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 179
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 230 Svar: 1.807
Min far betaler (nogle gange) underlag, gamacher, pandebånd, ridebukser, ridetrøjer, bandager, han betale det der er lidt mere til ridebrug
Jeg betaler selvfølgelig også noget selv, som underlag, gamacher, bandager og smed en gang imellem, betale også omkring halvdelen af alle mine stævne starter, men ville da ønske at jeg havde pengene og et job, til at kunne betale noget mere end det jeg gør nu, da det godt kan være lidt svært for min mor at finde pengene som førtidspensionist, og som hjemmegående, men det går
Mine forældre er forresten skilt
Så ja man skal sk* sætte pris på sine forældre mens de stadig er der og ikke tage dem forgivet
nov 2008
Har et arbejde hvor jeg tjener nok til opstaldning og diverse, og så lægger jeg penge til side hver måned til uforudsete dyrlægeregninger :). Og jeg har stadig tid til både skole, venner/veninder, familie og fester :). Det handler bare om at prioritere sin tid :D.
Louise - Det er jeg rigtig ked af at læse :(.
nov 2008
Ja, selvom man har op- og nedture, så elsker man stadig sine forældre :).
Hvor jeg dog elsker min mor.