{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Hvor jeg dog elsker min mor. {{forumTopicSubject}}

Selvom jeg er en typisk teenager, som ikke altid hører efter og gør som der bliver bedt om, elsker jeg jo stadig min mor. Og i dag har jeg endnu større grund til det.

Jeg betaler alt til min pony selv. Opstaldning, smed, dyrlæge, alt. Og jeg har i forvejen omkring 30 dyr derhjemme, som jeg også betaler. Så der er ikke mange penge tilbage, når opstaldning, foder og diverse er betalt, selvom jeg har et arbejde hvor jeg tjener godt :).

Jeg har lige skulle betale for gødningsprøve + ormekur oveni opstaldningen, som lige er steget med 100,- Selvom det ikke er meget, kan det mærkes når man står alene med det, hehe :).

Min pony trænger så efterhånden til at få smed, og jeg kan få hende beskåret når en anden i stalden får smed. Det er jo super lækkert at jeg bare kan hoppe på der :).

Det skrev jeg så til min mor, at Natash snart skal have smed, og jeg skrev så hvad det kostede.
Min dejlige mor skrev så, at hun betalte denne gang smed. :')
Så bliver man rigtig glad.
Måske er det ikke stort for nogen, hehe, men for mig, som betaler alt selv, er det ret stort :').

Elsker min mor helt vildt højt.. c':

Nu skal jeg bare have 3 timers arbejde overstået, og så skal jeg hjem til min søde mor <3.

Har I en god dag ind til videre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor jeg dog elsker min mor.
  • #1   4. okt 2013 Arj hvor lækkert smiley
    Jeg eslker også min mor helt vildt, uden hende ville alt det med heste slet ikke være muligt smiley

• #2   4. okt 2013 Det er så lækkert :)!

Hvad skulle man dog gøre uden sin mor/sine forældre?:')

• #3   4. okt 2013 Det betaler sig at vise ansvar og arbejde for tingene selv og at få selv små udgifter betalt betyder rigtig meget når man ved hvad det kræver at tjene pengene. Du kan være stolt af det ansvar du tager og husk at give din mor et stor knus når du kommer hjem smiley

• #5   4. okt 2013 Tine - Det er rigtig skønt at vide, at man tager et ansvar, ved selv at tjene pengene :).
    Selvfølgelig hjælper hun mig jo, hvis jeg får en dyrlægeregning på.. 10.000 men ellers betaler jeg selv :). Hvilket lige minder mig om jeg skal have fundet et forsikringsselskab, hehe :).

Hun får et kæmpe kram og en buket blomster når jeg kommer hjem fra arbejde :').

• #6   4. okt 2013 Jeg elsker begge mine forældre ubeskrivelig højt. Nu hvor jeg er flyttet hjemmefra, kan det især mærkes. Min mor var altid med i stalden, da jeg red, og elskede det ligeså meget som mig. Vi shoppede tit, var tit på café og i biografen. Min far tog mig altid med til hockey, hvor vi havde det skide sjovt. Derudover havde vi de mest latterligste diskussioner, hvor vi begge var så færdige af grin.

Da jeg var hjemme på weekend her sidst, kunne det også mærkes, at de havde manglet mig. Jeg blev hentet ved bussen, blev forkælet med lækker mad, bananasplit, ben&jerry is, biograftur og ishockey.

Dog er det ikke kun mine forældre der har betalt vores hyggeture - hvis min mor har haft en film i biffen hun rigtig gerne ville se, så kunne jeg sagtens finde på at bestille billetter bag hendes ryg og betale. Var der en hockey kamp, som min far ikke lige ku få billetter til, så har jeg der været skide heldig enten at vinde billetter dertil, eller selv købt til os, så vi kunne komme afsted..

Hæhæh smiley

• #7   4. okt 2013 Lykke - Kaniner, fugl, hund, kat, rotter og fisk, hehe :). Er lidt af en dyrefreak ^^.

Jeg husker bestemt at sætte pris på det!:D

• #8   4. okt 2013 Som mor elsker jeg at læse dit indlæg smiley og glæder mig vildt til mine børn lærer at sætte ordentlig pris på sin mor smiley

• #10   4. okt 2013 Dejligt at høre en der værdsætter sine forældre! smiley
    Elsker virkelig også mine forældre, selvom der kan være op og nedtur, kan jeg ikke forestille mig hvor jeg ville være uden dem! smiley

• #11   4. okt 2013 Jeg mistede min mor for 7 mdr siden. En uhelbredelig og sjælden sygdom.

Jeg savner hende som ind i helvede - hver eneste dag!

Sæt pris på jeres mødre! Hver dag, hvert øjeblik. Man kommer til at savne selv uenighederne..

?

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #12   4. okt 2013 Flot klaret og sød mor smiley
    Nu er jeg bare nysgerrig - Men hvor gammel er du og hvordan tjener du så mange penge til heste og dyr? Du har vel også en skolegang der skal passes smiley

• #13   4. okt 2013 Mine forældre gør så meget for mig. De betaler alt til mine 2 heste, hvor det eneste de kraver at jeg passer min skole & gør små hjemme gære ting am at gå med hunden osv smiley de betyder SÅ meget smiley

• #14   4. okt 2013 Jeg elsker også både min mor og far, og selv om vi kan have nogle (store) skænderier (som idag) så betyder de stadig utrolig meget for mig, min mor betaler alt hvad der hedder foder, smed, dyrlæge, hestetandlæge, sadelmager, undervisning, stævner, ja alt det der ikke har med udstyr at gøre smiley

Min far betaler (nogle gange) underlag, gamacher, pandebånd, ridebukser, ridetrøjer, bandager, han betale det der er lidt mere til ridebrug smiley

Jeg betaler selvfølgelig også noget selv, som underlag, gamacher, bandager og smed en gang imellem, betale også omkring halvdelen af alle mine stævne starter, men ville da ønske at jeg havde pengene og et job, til at kunne betale noget mere end det jeg gør nu, da det godt kan være lidt svært for min mor at finde pengene som førtidspensionist, og som hjemmegående, men det går smiley

Mine forældre er forresten skilt smiley

Så ja man skal sk* sætte pris på sine forældre mens de stadig er der og ikke tage dem forgivet smiley

• #15   4. okt 2013 JJ - Jeg er 17 :). Bliver 18 om lidt under 6 måneder :).
    Har et arbejde hvor jeg tjener nok til opstaldning og diverse, og så lægger jeg penge til side hver måned til uforudsete dyrlægeregninger :). Og jeg har stadig tid til både skole, venner/veninder, familie og fester :). Det handler bare om at prioritere sin tid :D.

Louise - Det er jeg rigtig ked af at læse :(.

• #16   4. okt 2013 Og tak for jeres input og div. I andre :D.

Ja, selvom man har op- og nedture, så elsker man stadig sine forældre :).

Kommentér på:
Hvor jeg dog elsker min mor.

Annonce