825 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad betyder det?"
hvad betyder det
Touwhalster op maat? Geef dan hieronder de gewenste neusmaat op in centimeters. hvad betyder det? google fik det til noget med angiv str. i centimer det er forid ejg er ved at købe rebgrime ...
Touwhalster op maat? Geef dan hieronder de gewenste neusmaat op in centimeters. hvad betyder det? google fik det til noget med angiv str. i centimer det er forid ejg er ved at købe rebgrime ...
Skrevet af: Kailie | We are unstoppable - 9. jun 2014
Hvad betyder det?
Hej jeg har gået og tænkte over hvad B0, B1, B2, B3 osv. Hvad betyder det? (Altså det er i spring klasser) ;-D
Hej jeg har gået og tænkte over hvad B0, B1, B2, B3 osv. Hvad betyder det? (Altså det er i spring klasser) ;-D
Skrevet af: Regitze J - 15. sep 2013
Hvad betyder det? :)
Hej, ville lige hører om i ved hvorfor den er det? :) Er lidt Blank :p
Hej, ville lige hører om i ved hvorfor den er det? :) Er lidt Blank :p
Skrevet af: Lærke Egeberg - 2. sep 2013
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
Blå pas: Heste i bilag i et EU-anerkendt avlsforbund. Logoreglerne er som for bordeaux omslag.
Sorte pas: Heste født ind i hovedafsnittet i et EU-anerkendt avlsforbund, hvor faderen ikke er avlsgodkendt. Udstedes efter afstamningskontrol.
Lysegrønne pas: Alle andre heste.
http://www.landbrugsinfo.dk/Heste/Sider/Kravomregistreringogpastilalleheste.aspx
dec 2012
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 167
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3043 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Så var de fleste af os vel grønne? Tror ikke mine forældre er kåret
Hvad betyder det?