750 visninger
|
Oprettet:
parter {{forumTopicSubject}}
er det virkelig umuligt at finde en eller to gratis parter i Odense SØ? eller nogen der vi betale for opstaldning i Odense SØ?...
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
jeg har selv lige fundet (dog lige uden for SØ i marslev, men bor i den enden af sø..)
har du kigget inde på facebook i nogle af grupperne?
hestefolk fyn - køb salg og bytte
fx?
dec 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 10
**swips**: det var et forslag.. for jeg har bestemt intet imod at skulle cykle ud til andre for at ride og passe en hest. desuden har jeg fundet en der tilbyder at betale for opstaldning et sted der er tættere på rytteren der vil have part. problemet er bare at der kan gå 100 år før man får et svar..
dec 2012
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.338
Men hvis det er fordi du SØGER en part? altså en hest at ride på?
Så er det nok lidt svært at finde nogen der vil betale for andre/fremmede kan gå til sport? (altså udover ens forældre måske?)
Men måske misforstår jeg dit spørgsmål?
En part i min verden er en der betaler part? ellers er det en passer ? men det er bare min opfattelse:-)
dec 2012
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.338
Det kan være du må op på cyklen og køre lidt rundt ude på landet? der er jo ind imellem nogle "gamle" mennesker der har nogle Lotte`r og Klausèr gående som ville blive glade for at få renset sin boks og striglet samt motioneret lidt
For tror de fleste der har gode heste stående på de steder med gode lækre faceliteter vil nok have en eller anden form for betaling for alle de muligheder ejer betaler for sådan et sted?
Men held og lykke med det
dec 2012
parter