9.755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Løn for omdeler? Løn for omdeler?

Hej HG, håber VIRKELIG i kan hjælpe mig!

Det handler om avisbud, hos "omdeler" (eller hvad den hedder-står nederst) mener hjemmesiden hedder det.... smiley

Jeg bliver snart 13 og min mor har spurgt om vi skulle skrive mig op? smiley Hun siger det kan give et plus, hvis jeg gerne vil have MIN egen hest... smiley

VED GODT DET ER ET LORTE JOB, OG JEG FÅR INTET UD AF DET, MEN HELT ÆRLIGT, JEG SKAL HAVE EN HEST HER OG NU smiley OG DESUDEN SÅ VED JEG GODT JEG VIL FORTRYDE DET, MEN HVIS DET ER EN HEST, SÅ ER DET DET....

Hvad er cirka lønnen ?

De dage jeg har mulighed for at dele ud, er: Mandag, tirsdag, fredag, lørdag...
(hvor jeg har helle dagen til det)

Og vil ikke have 1000000 af husstande, men helst den bedste løn... helst 2500,- om måneden... (HVIS DET KAN LADE SIG GØRE!)

Nogle der har et godt råd? Jeg har cykel, og røre mig meget, men det er stadig noget lort hvis det ikke kun er ét specielt sted (hvis i ved hvad jeg mener)

Håber i kan hjælpe...

-Her er et link til hjemmesiden:

https://www.blivomdeler.nu/bliv-omdeler-nu?gclid=CKetn5Du0rkCFad2cAodL2UAbA

>Håber nogle af dem der har arbejdet/arbejder der, kan hjælpe mig! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn for omdeler?
  • #1   17. sep 2013 Jeg fik mellem 500-750 kroner om måneden, og havde omkring 120 huse mener jeg, at jeg skulle rundt til. Jeg var ude tirsdag og fredag/lørdag.

Lad være. Det er mit bedste råd. Det er et surt arbejde og du får intet ud af det. Jeg gjorde ikke i hvert fald.

• #2   17. sep 2013 Min datter går med Århus onsdag/reklamer om tirsdagen/onsdagen og så går hun med reklamer fredag/lørdag. Dvs. 2 gange om ugen og hun har 139 husstande mener jeg det er. Det får hun ca 500 kr for om måneden.

• #3   17. sep 2013 Det er bare min eneste chance/sidste udvej smiley

• #4   17. sep 2013 jeg fik ca. 700 i måneden, men stoppede da jeg flere gange lå ekstra aviser som skulle være ude inden for 1 dag og jeg fik intet afvide og der var mange problemer med det, men det er bare min erfaring

• #5   17. sep 2013 Det er ikke det værd, vent til du kan få et bedre job og indtil da, så prøv at spørge på de lokale gårde og rideskoler, om de har brug for hjælp smiley

• #6   17. sep 2013 Og 2500 om måneden? Hold da op, hvad har du lige at bruge penge på? smiley

• #7   17. sep 2013 En hest smiley
    -Elisabeth Pedersen

• #11   17. sep 2013 Igen, det er ikke det værd. Vent til du kan få noget bedre...

Det var sjovt lige i starten, men når vinteren kommer og det pis øs regner, så er det ikke sjovt.

• #12   17. sep 2013 Jeg synes det er ganske fint job at begynde med. Som 13-årig er der desværre ikke så mange andre job at finde. Nej, lønnen er ikke god, men det er bedre end ingenting. Det kan godt være surt, især når det er møgvejr, men ja, den rette påklædning og så af sted. Som regel er ruterne ikke så lange, men når man først kommer godt ind i det, og får nogle rutiner, så kan man jo evt. få to sammenhængende ruter.

Det er mange år siden jeg var omdeler, men det var mit første job (startede som 12-årig i min mors navn) - og ja, det pynter altså på cv'et til andre fritidsjob, når man ikke er ældre smiley Dengang var lønnen ikke super - og det er den nok heller ikke i dag - men igen, det er altså bedre end ingenting, og får man først opbygget nogle gode rutiner, så kan man jo tage flere ruter = flere penge. Og største plus må da være at der ikke længere er brevsprækker - for det var da det allerværste, når man fik fingrene i klemme i disse, haha smiley

• #13   17. sep 2013 Mener jeg fik omkring 1500 i mdr for 47 huse der lå fordelt på omkring 8-10 km var ude 2 gange i ugen... men det er jo en del år siden så tingene har ændret sig siden

• #14   17. sep 2013 Helt ærligt, det kan godt være mange af jer mener det er surt arb. men hvis hun skal tjene penge, så er det en god start. Man lærer at det og tjene sine egne penge, ikke altid er sjot, og måske få et inblik i hvor hårdt det er at tjene penge, Jeg er Mor og mener at det er sundt. Du skal nok ikke regne med 2500 om mdr. men højest 1000. det er mere realistisk ellers et babysitter job, er også godt.

• #15   17. sep 2013 min veninde fik en ringe løn som omdeler... Hun fik flere gange dobbelt så mange huse til samme pris...
    Ikke det værd. vi var to ude den ene dag og gjorde det hurtigt, ved du hvor lang tid det tog os?
    det tog os 6 timer!

• #16   17. sep 2013 Synes det er noget pjat at sige at det ikke er det værd.

Jeg har selv været omdeler for mange år siden, og jeg synes det var et ganske fint job. Med mindre man har en landrute er det jo ikke særligt hårdt eller krævende, så det er en fin måde at tjene sine første penge! Desuden kan det jo, som du selv siger, give et plus i bogen hos din mor, og det synes jeg da er meget værd smiley

Det er hård at tjene penge, sådan er det.

• #17   17. sep 2013 Jeg var "køkkenpige" i din alder i en grill tjente ca 1500-2000 dette kunne være en mulighed og knap så surt som avis ruten..

• #18   17. sep 2013
    Fik udbetalt 1500 kr, 2000 kr i julemåneden da man blandt andet fik for kg og der er jo flere reklamer op til jul.

Men ruten var også lang, ude på langt, to ruter faktisk ( den ene kort, men stadig ude på bøh landet ) og blev kørt rundt i mine forældres bil fordi det var for langt fra os selv og cykle ud med dem - ville ikke kunne ha' haft det af en omgang, hen til byen og ret langt mellem husene ved de ejendomme der ikke var i landsbyen.

Jeg tror jeg fik så meget fordi det var ude på landet, langt mellem husene og fordi jeg blev kørt så fik mine forældre ( eller de penge fik jeg ), kørselsbidrag eller noget i den stil.

Men hvis det fx. er inde i byen eller en overskuelig rute, så er det let tjente penge når der ikke er andet og tjene penge på i den alder.

• #19   17. sep 2013 Jeg fik 400-500 i måneden, for 140-200 husstande.. Det er virkelig underbetalt!

• #20   17. sep 2013 Tak alle sammen, jeg vil snakke med min mor! smiley

• #21   17. sep 2013 Gik med reklamer, og for fire timers arbejde i ugen (altså 16 timer om måneden) fik jeg 400 kr. smiley SÅ underbetalt.
    Og i dag døjer jeg MEGET med smerter i ryg/nakke/skuldre pga. alle de kg der skulle løftes og trækkes. (og det trods jeg løftede og trak rigtigt, og ikke havde for mange kg i af gangen).

• #22   17. sep 2013 Det kommer meget an på ruten.
    Jeg går med aviser på en rute med 35 huse, og jeg får ca. 960 kr. om måneden.
    På min gamle rute var der 55 huse, og der fik jeg 1200 kr. for det.
    Jeg skal gå med aviser alle ugens dage, undtagen søndag.

Kommentér på:
Løn for omdeler?

Annonce