{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Hvor hurtgt mister hesten sin kondition? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt syg i næsten 14 dage nu. men hvor jeg har kæmpet mig ud i mellem tiden. Dvs Mandag, Tirsdag og onsdag fik han helt fri. Torsdag og Fredag blev han redet helt normalt, uden jeg kunne mærke forskel på ham (ud over han er blevet lidt tyk, det går så hurtigt med ham).

Lørdag blev han longeret af min mor, søndag og mandag fik han fri igen fordi jeg lå død, tirsdag longerede min mor så igen. I går tog jeg ud og red lidt uden saddel fordi jeg troede jeg havde det godt nok (inkl meget trav, dog intet gallop). I dag er jeg død igen og han bliver derfor longeret af min mor igen igen.

I morgen og Lørdag, har jeg tænkt mig, ligegyldigt hvor slemt jeg har det, havde jeg tænkt mig at skulle ud og ride længere tur på ham.

Alt i alt er mit spørgsmål, tror i han fint kan klare den jagt på Søndag, når de sidste 14 dage har været så forskellige?
Tyk er han blevet, men han virker ikke til at have andre former for mistet kondi eller lign.

Men da jeg simpelthen er så overpylret omkring ham fordi han er 17 (jeg mistede min første pony som 14 årig pga slid efter at være elev pony, så alt derover = død for mig ved det mindste).

Så hvor hurtigt dør sådan en kondition? Burde han ikke snildt kunne klare det? Springene er maks 80 cm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor hurtgt mister hesten sin kondition?
Kommentér på:
Hvor hurtgt mister hesten sin kondition?

Annonce