{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Islænder showgruppe {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg arbejder på at lave en islænder showgruppe i Midtjylland. Planen er at repræsentere islænderen positivt da vi synes de altid er blevet præsenteret i en tam kvadrilje, eller som til hest og rytters gallashow hvor de var fjollede fiskere.

Vi synes lidt at islænderen bliver set som en "fattig" mands hest ved mange storheste ryttere ( nok af uvidenhed).

så vi pønser på at lave et show med fine dragter / kostumer og fed show effekt. ( min veninde er tidligere show rytter for både PRE og frieser heste.

kravene er at hesten skal kunne tølte, trave, skridte og galoper. Det behøver ikke være kæmpe gangarter, men de skal være adskilte. ( hvis der er stærke travere med svag tølt, rider de bare en trav del i showet og en med omvendt styrker rider fx. En tølt del).

Får vi nogen med der har pas heste vil det bare være super fedt, da flyvende pas har god show effekt

Der skal bruges lidt penge på kostumer (vi vil lave det så simpelt så mulig, men alligvel med show effekt)

Vi har et rigtig godt tema for showet ( hvilket kun offentliggøres for medlemmer af showgruppen, så vi kan have overraskelser effekten med, når og hvis vi får et show op og stå).

vi regner med at tage ud til forskellige hesteshiws i Midtjylland, og ikke flere end der er overskueligt for alle.

Man må påregne transport og evt. overnatnings omkostninger, men får vi betaling for at ride show, deles beløbet ligeligt i mellem alle.

Så det er ikke nogen man tjener penge på, men får mulighed for at have det sjovt med sin heste og ligesindede på en anderledes måde.

vi vil ligge vægt på at det skal være hyggeligt og sjovt for alle, og at vi skal vi skal vise hvor skøn en hest islænderen er

Nu er mit spørgsmål så, om det er noget for islænder ryttere? For vi skal jo have samlet nogle ryttere

Så meld jer endelig på banen og del budskabet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder showgruppe
  • #1   9. sep 2013 God ide, prøv eventuelt lave en begivenhed på facebook med et opstartsmøde og send ud til islænderyttere :-).
    Det gør vi en gang om året med vores friesershowgruppe.
    Vi har fået nye med hver år de sidste par år. Nogen falder fra efter en sæson, andre bliver da det bare lige er dem at ride show smiley

• #3   9. sep 2013 Vi holder til i Nordjylland smiley

• #4   10. sep 2013 Islænder gruppen holder til i Karup i midtjylland. derfor vi også primært søger ryttere i midtjylland, og vil tage til shows i midtjylland. Selvfølgelig er manmere end velkommen med sin islænder selvom man ikke bor i midtjylland smiley

• #6   10. sep 2013 Det er jo det, hvis man træner en man om måneden sammen er det jobikkecgalt hvis nan skal kære for det.

Vi træner ca hver anden uge fra januar og frem til foråret hvor de første shows er.
    Men vi kan så også gøre det så ofte da alle ryttere bor tæt på hinanden. smiley

Kommentér på:
Islænder showgruppe

Annonce