{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Hva er jeres bud på hva hun er værd {{forumTopicSubject}}

Oldenborg hoppe 160 er 16 år har blåt pas. Er en rigtig god første gangs hest samt kone hest er komplet trafiksikker. Cool og nervefast. Kan øvelserne op til la i dressur men ikke redet op pt. Har været på ridelejr. Og trænet i hhorsemanship kan ride uden nogen eller cordeo. Skal på storehestedag og lave show. Går lige op i trailer kan springe men er ikke hendes stærke side.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva er jeres bud på hva hun er værd
  • #1   1. sep 2013 I betragtning af hendes alder, en 20.000 som max. Fordi man hurtigt kan stå med en masse skader eller hesten falder om på et tidspunkt.

Plus man kan få rigtigt mange heste som går LA og er i rimelig fom smidt i nakken til næsten de samme penge, som er yngre. Så jeg ville ikke give mere, men jeg kender ikke hesten personligt heller smiley

• #2   1. sep 2013 Er den startet til stævner eller er det kun hjemme den er redet i det ?

• #3   1. sep 2013 En hest på snart 17 år som er ude af træning, og som ikke kan springe - max 10.000 til 12.000 kr.

• #4   1. sep 2013 Max 20.000 pga alder og at den ikke er redet regelmæssigt (kan den så holde til at blive redet regelmæssigt - det kan man aldrig vide som køber)
    Men synteser mangler en del information til at kunne svare ordentligt.

• #5   1. sep 2013 Kom til at grine lidt af dette; "kan ride uden nogen"....øv, jeg ville ellers gerne med når hun red en tur i skoven smiley
    Ej, (dårlig) spøg til side; hun var lige sådan een jeg kunne finde på at købe hvis ikke jeg allerede havde min drømmehest smiley
    Hvis jeg skulle være taget ud og se din smukke hoppe dengang jeg var køber, skulle hun stå til omkring 18.000 med mulighed for nedslag, så en realistisk salgspris på 15.000. Udelukkende pga. alder, ellers ser hun meget fin ud smiley
    Held og lykke med salget smiley

Kommentér på:
Hva er jeres bud på hva hun er værd

Annonce