{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? Syg hest. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Nu har jeg brug for et råd.
Jeg arbejder på en rideskole, hvor jah, ejerne er ikke meget for at ofre dyrlæge på hestene. De har en gammel hest som de bruger til handicap, hun er sød og rolig, her på det seneste er hun dog begyndt at ændre sig og være urolig. Jeg kender grunden, hun har fået "sår" over det hele op og ned af benene og over ryggen, og det spreder sig for hver dag der går. Der er skæl og det ligner skorper, det jeg ville sammenligne med er skab, da det er hvad det ligner efter hvad jeg har set på andre dyr. I hvertfald klør det utroligt neget på hende, og det virker som om at det også er ømt. Jeg har fortalt det til ejerne men de ignorere det ligesom.. Og siger at det ikke er noget, det skal bare vaskes med vand så må vi se.. Spørgsmålet er: skal jeg gå til dem igen og sige at hvis de ikke snart tror på mig g får en dyrlæge til at kigge på det, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg vil gøre. Eller skal jeg lave en skraveprøve af skorperne og gå til en dyrlæge og få dem til at undersøge dem, finde ud af hvad det er også gå til ejerne(min chef) med dokumentet i hånden så de tror mig? Jeg betaler selvfølgelig for undersøgelsen. Men kan man det? Og hvad er det rigtige at gøre?
Jeg undskylder det blev så langt. Men kan ikke holde ud at se den lide, h frygter at den en dag eksploderer med en handicappet på ryggen også ender det galt. I dag var hun meget tæt på. Hun var sket ikke rolig.. Hun er deres eneste handicap hest og går her dag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre? Syg hest.
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre? Syg hest.

Annonce