{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

God eller dårlig ide? (Sadel) {{forumTopicSubject}}

Møldrup køre og rldeudstyr.
Jeg så dem på Roskilde dyreskue og der var en masse lækre sadler til utrolig lave priser, synes jeg. De virkede overhovedet ikke slidte. Nu var jeg så lige inde på deres hjemmeside og faldt pladask for denne her: http://www.moldrup-rideudstyr.dk/shop/australsk-stocksadel-191p.html

2200? Er det ikke billigt? Eller er det bare mig..

Men alligvel, tror i jeg kan være sikker på at det er en god sadel?
Havde tænkt mig og skrive til dem og høre dem om jeg måtte få den på prøve og få den tjekket af en sadelmager.

Smag og behag! Mange af jer synes nok den er grim smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God eller dårlig ide? (Sadel)
  • #1   23. aug 2013 Har svært ved at tro på / forstå hvordan man kan få "God læderkvalitet og rigtig flot håndarbejde" for den pris.. Hvis du trækker moms fra (25 % ) og det som producenten + butikken her skal tjene, så har sadlen næsten intet kostet af fremstille.. Så bliver jeg bekymret for hvor mange tanker der er langt i udformningen af sadlen og hvor godt den passer på en hesteryg

• #2   23. aug 2013 Du skal helt sikkert have den tjekket af sadelmager, ja smiley
    De stocksadler jeg har mærket på, har haft helt enormt hårde puder! Og hvis den så ikke ligger korrekt, så gør det avs på hesten efter lidt tid. Synes også de er rigtig tunge smiley

• #3   23. aug 2013 Dem jeg har set, har også været ret lange..
    Så nu hvor du spørger, om det er en god eller dårlig ide, så vil jeg sige dårlig. Blandt andet også på grund af det Katrine skriver smiley

Men de ser ret seje ud i udseendet smiley

Kommentér på:
God eller dårlig ide? (Sadel)

Annonce