{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres mål ?
  • #1   27. dec 2006 Startede med at ride da jeg var ca. 8. Red lidt på mine veninders ponyer og på en islænder jeg lånte. Syntes det var mega sjovt. Nu er det, selvfølgelig fordi jeg synes det er sjovt, men også fordi jeg synes det er så facinerende at et menneske og et dyr kan have så stærkt et bånd til hinanden, og synes det er en utrolig sjov og spændende sport. Ville ikke undvære den for noget andet ..
    Mit mål med ridningen er at jeg gerne vil nå så langt som mulig. Med Filippa er det at nå at ride et par M-klasser inden hun er færdig som ridehest, og inden da vil jeg have et føl på hende som jeg kan ride videre på.
    Vil gerne op og ride noget højt dressur på distrikts- og gerne landsplan, men stiler slet ikke efter Em, VM etc. For ved at det er så urealistisk ..

• #2   27. dec 2006 1 . mest hyggeridning. ville rigtig gerne ud og starte lidt jagter . og starte lidt klubstævner.

2. fordi jeg elsker at ride. jeg elsker at komme ud til min mule hver dag.

3. der var ponyer nede i min klub, og så red jeg lidt dernede, senere startede jeg på rideskole, så fik jeg halv part på en rideskole hest, så på en anden rideskolehest, så halv part på en privat hest, så helt part på en privathest, så mkin egen hest ENDELIG ! hehe

• #3   27. dec 2006 1. Vil gerne nå langt i ridningen med le-cis

2. Jeg rider fordi jeg elsker det xD
    Elsker stalden, elsker hyggen, elsker hesten og folkene omkring en i sådan et miljø smiley

3. Min far tog mig med ud på en rideskole engang og der startede interessen smiley

• #4   27. dec 2006 Mit mål med Robin det er at komme ud og starte lidt La'er , & så tror jeg vidst det er det smiley
    Han er 11 , så længere når vi ikke :b

Men har faktisk ret store forventer min føllet Shalom , sådan som han allerede kan spassere q: _

• #5   27. dec 2006 1. Ja jeg vil gerne til DM i springning smiley Det ville være mit største mål !
    2. Jeg rider fordi jeg elsker det, og der findes ikk noget sjovere !
    3. Jeg har altid været omringet af heste, så det var jo klart jeg bare ville igang smiley

• #6   27. dec 2006 1* Jeg vil gerne op og springe S klasser. Og jeg springer snart M klasser på min pony. så det skal jeg nok komme til smiley .

2* Fordi jeg syntes det er dejligt, at komme ud og lave noget. Og hvis det går godt, kan du jo næsten ikke vente til at komme ud og ride igen smiley

3* jeg startede da jeg var ca. 8. men så holdt jeg en pause på 2 år ca. og så begyndte jeg at ride igen for ca. 3½ år siden smiley

• #7   27. dec 2006 1: Har ikke ambitioner om at komme op og starte landsstævner, men høje klub/lave distriktsstævner kunne det godt blive til.

2: Ridningen er en helt utrolig sport. ELSKER det. Det er helt klart meget pga det bånd der er mellem menneske og hest. Og heste er bare nogen SUPER dejlig, personlige dyr :o)

3: Jeg startede da jeg var 8 efter ca. 5 års plageri om at gå til ridning. Dengang red jeg en gang om ugen på rideskolehestene, og det gjorde jeg hele det år. Næste år begyndte jeg at ride meget sammen med en veninde, så jeg red 4-5-6 gange om ugen. Og året efter fik jeg helpart på Belinda hvor jeg for alvor begyndte at ride seriøst. Min veninde som også rider oppe på den gård har undervist mig rigtig meget. Det er en stor grund til at jeg er kommet så meget videre.
    Nu er jeg så ved at gå ind i det fjerde år, hvor jeg rider hendes hest Tjess (se profil) eller rettere genoptræner efter seneskade. Regner også med at mine forældre giver efter for plageriet om at få en hest i år, så måske får jeg min egen :DDDDD!!

Håber selvfølgelig på det bedste.

Det blev lidt langt, men et fedt indlæg du har fået lavet der smiley

Mvh Røsle

• #8   27. dec 2006 Ups havde ikke læst videre xD
    - jeg rider faktisk så meget fordi , før i tiden var jeg kun tur rytter på min pony , så styrtede vi jo , og nu må jeg ikke lavet noget form for hårdt fysisk sport , så vi rider bare xD , selvom det faktisk også er ret sport . Men også fordi jeg elsker mine hypper q:

Det hele startede med jeg nogen gange var med min veninde til ridning , og så blev jeg bidt af det , da jeg kom på ridelejr xD , hihi smiley

det er omkring 8 år siden smiley

• #9   27. dec 2006 1. ja jeg ville gerne ud og starte noget "stort" dm og sådan noget.

2. fordi vi kan li det.

3. hmm jeg fik min første hest da jeg var 5 uger.!!gammel.
    og min mor og far rider selv. og min far har for mange år siden været i en en riget stor rideklub som han selv var med til at starte.!
    så jeg måtte da bare ride.! heeh

• #10   27. dec 2006 okay

• #11   27. dec 2006 1Hvad er jeres mål med ringingen ? Vil i til DM eller hygge rider i bare? Lige fortiden ved jeg ikk hvad mit mål er. Det eneste mål jeg har lige nu er at flytte hjemmefra. ;D hehe, og det sker nok efter min eksamen.

2Og hvorfor rider vi ? Hvorfor tror du at du rider ?Jeg rider fordi jeg elsker det, smiley

3 Hvordan startet i med at ride (Alså hvordan fik du lyst til at ride?) Har bare altid kunnet lide heste, så plagede mine forældre vildt som 5års for at komme på rideskole.. smiley Hehe, siden har der bare skulle være gang i den, og self skulle det være spring xD

• #12   27. dec 2006 1. vil med til DM i både spring og dressur på madir, DM i dressur på Nuggi og Wadir.. smiley

2. startede med at ride fordi jeg ikke kan dyrke andet sport (har kunstigt luftrør) også elsker jeg at omgås med dyrene..

3. startede som 6 årig pga. en bilullykke..

• #13   27. dec 2006 1: Mit mål er at ride GP på Burberry, men eftersom han kun er 3, går der nok lidt tid endnu smiley For det næste år er målet, at ride DSA 4-års og gå videre til semifinalen, samt placere os i top 5 til TAF's 4-års championater på Broholm.

2: Fordi jeg altid har været fascineret af hestene.

3: Tja, startede så snart jeg måtte - dvs. som 7-årig

• #14   27. dec 2006 Mit mål.. Tjaah .. Opnå et RIGTIG godt resultat med Fiona i vores ridning. Lige nu varriere det MEGET op og ned med hvor godt det går. Men mit mål er nok a få et RIGTIG godt resultat a den nu, så hårde træning xD

Jeg rider fordi jeg kan lide det. Elsker at arbejde med hesten, og mærke den under mig xD

Har altid kunnet lide heste / ponyer. Startede .. Tjaah .. Som 4års.. Red hos en privat på en 3'er, Mille. Super sød og dejlig hoppe. Så sluttede hun med at undervise og jeg kom ud på en træls klub jeg ikke kunne lide.
    Så holdt jeg pause, og er nu begyndt på BIG, og har bestemt ik fortrudt!

• #15   27. dec 2006 1. Jeg vil gerne prøve at starte et military på Charlie eller min søsters pony Omira. Jeg vil gerne lære at stå op på Charlie imens han galopere. Når jeg rider lidt for mig selv kan jeg godt finde på at tage en gal.op uden sadel, slippe tøjlerne, læne mig bagover og lave nogle "kunster" Altså det er ikke noget stort. Men vil lære gymnastik på hesteryg, kan sgu ikke huske hva det hedder men bare uden longen..
    2. Jeg rider fordi det er skønt!
    3. Først bengyndte min storesøster, og så var jeg tit med hende til ridning for at stå og kigge og så fik jeg nogle ture på en pony der hedder bella og en der hed bonnie. Så begyndte jeg selv lidt fordi Carina red men også fordi min mor havde redet og haft hest. Carina stoppede tre år efter hun var begyndt men jeg fortsatte så begyndte hun igen og rider stadig, men lige nu får hun ikke undrvisning fordi hun har lidt travlt med gymnasiet..

Kommentér på:
Hvad er jeres mål ?

Annonce