702 visninger
|
Oprettet:
Heste Handler {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
hvordan har i det med heste handler ?
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 123
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Men jeg ved der findes hestehandlere der er fornuftige og som faktisk handler md fornuftige heste/ponyer osse.
Man kan være heldig, jeg kunne sagtens finde på at kigge ved en hestehandler efter hest, man skal bare altid ha i baghovedet at kigge stedet grundigt efter i sømmene og bruge sin sunde fornuft
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 123
skal os ud til masse forskellige heste handler rundt omkring i Danmark
ja netop synes os alle dem jeg høre om her inde aldrig vil kunne finde på at købe hest hos en heste handler( selvfølgelig ikke alle her inde ) pga fx man ved ikke hvordan den har haft det men så synes jeg da også at inden man ville købe så overveje en heste handler de har jo nogle skønne heste, jeg kunne os godt finde på at købe en hos en heste handler så man kunne gi hesten et godt hjem med masser af kærlighed. også lige meget hvad den har været udsat for
aug 2007
Følger: 155 Følgere: 144 Heste: 10 Emner: 146 Svar: 705
MEN, jeg kender også andre, hvor det slet ikke ser så godt ud. Men så er det tit fordi at de har alt for mange heste
Håber det var lidt til hjælp
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Men råder selv ved en hestehandler, så kender det lidt inde fra, og må sige jeg er blevet mere positiv stemt overfor hestehandlere efter jeg er startet deroppe..
Heste Handler