Dejlig weekend :D {{forumTopicSubject}}
Ja, har simpelthen bare haft en dejlig weekend, og den er slet ikke slut endnu
I går var det jo rigtig fint vejr, så jeg var ude og ride Prins Havde egentligt ikke tænkt mig at springe, men ja, min mor satte lige nogle spring op, og så tog vi da lige dem
Prins sprang rigtig godt, trods nogle problemer med "piloten" til start
Og så var det første gang Prins sprang dobbeltspring, han har aldrig prøvet det før, og det har jeg heller ikke
Han syntes godt nok det var sjovt, og som man kan se i videoen, er der nogle gange hvor han sætter af før tid ved krydset Syntes dog vi får afstanden til at passe rigtig fint alligevel
Undskylder lige min opstilling, men HADER at springe i dressursadel, det er bare ikke optimalt, savner at Prins ikke har en springsadel
Og så har jeg lige fået ordnet, så jeg kan få dressurundervisning Så på tirsdag skal jeg have undervisning for første gang nogensinde, siden jeg startede med at ride (startede med at ride da jeg var tre, altså for 13-14 år siden ;)), så jeg glæder mig rigtig meget
Skal ride undervisningen på Maggie, hendes ejer smutter til New Zealand/Australien her d. 3. september, og er derefter væk i 6 måneder, så jeg skal passe på Maggie og ja, jeg vil jo sådanset have hende som min egen
Og som om det ikke var en god nok weekend, er Kurt nu efter over 20 ugers "sygdom" (halthed, han havde kodeledsforvridning) ved at være næsten 100 % rengående
Og Frida er bare blevet rigtig sød til alt det hun ikke kunne før jeg fik hende
Åhja, lige nu må man da sige at det er dejligt at have heste
Nogle andre der har haft en god weekend?
Og her er videoen forresten, som der bliver nævnt længere oppe
http://www.youtube.com/watch?v=Xg3dKC6BS4A
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Og han ser ud som om han nyder at springe :'D
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Ja han elsker det virkeligt 20 år gammel, og syntes det er skide sjovt at springe, og det er jo kun sjovere, når der er TO spring
Dejlig weekend :D