{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Dejlig weekend :D {{forumTopicSubject}}

Ja, har simpelthen bare haft en dejlig weekend, og den er slet ikke slut endnu smiley

I går var det jo rigtig fint vejr, så jeg var ude og ride Prins smiley Havde egentligt ikke tænkt mig at springe, men ja, min mor satte lige nogle spring op, og så tog vi da lige dem smiley

Prins sprang rigtig godt, trods nogle problemer med "piloten" til start smiley
Og så var det første gang Prins sprang dobbeltspring, han har aldrig prøvet det før, og det har jeg heller ikke smiley
Han syntes godt nok det var sjovt, og som man kan se i videoen, er der nogle gange hvor han sætter af før tid ved krydset smiley Syntes dog vi får afstanden til at passe rigtig fint alligevel smiley

Undskylder lige min opstilling, men HADER at springe i dressursadel, det er bare ikke optimalt, savner at Prins ikke har en springsadel smiley

Og så har jeg lige fået ordnet, så jeg kan få dressurundervisning smiley Så på tirsdag skal jeg have undervisning for første gang nogensinde, siden jeg startede med at ride (startede med at ride da jeg var tre, altså for 13-14 år siden ;)), så jeg glæder mig rigtig meget smiley
Skal ride undervisningen på Maggie, hendes ejer smutter til New Zealand/Australien her d. 3. september, og er derefter væk i 6 måneder, så jeg skal passe på Maggie og ja, jeg vil jo sådanset have hende som min egen smiley

Og som om det ikke var en god nok weekend, er Kurt nu efter over 20 ugers "sygdom" (halthed, han havde kodeledsforvridning) ved at være næsten 100 % rengående smiley
Og Frida er bare blevet rigtig sød til alt det hun ikke kunne før jeg fik hende smiley

Åhja, lige nu må man da sige at det er dejligt at have heste smiley

Nogle andre der har haft en god weekend?

Og her er videoen forresten, som der bliver nævnt længere oppe smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Xg3dKC6BS4A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig weekend :D
Kommentér på:
Dejlig weekend :D

Annonce