822 visninger
|
Oprettet:
"Syg" IGEN!!!!! {{forumTopicSubject}}
Er så træt af det hele lige nu!
I februar fik Oprah slem slem nældefeber, og blev ikke redet i lidt over 4 måneder..
Genoptræning startede, og det gik super.,
Så kom sommeren hvor jeg tog til Spanien, og hendes tidligere part red hende..
Jeg fik redet hende i en lille uge efter jeg kom hjem, og pludselig stod hun med gjordsår..
Idag var så første gang jeg skulle ride hende, og så er hun STOK halt!
ØV hvor er jeg træt af det!
Havde virkelig glædet mig til at skulle igang med hende, starte stævner og igang med undervisning igen..
Hvad med jer andre? Har i også noget øv i skal ud med?
feb 2013
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 189 Svar: 1.662
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
Nu skal han altså bare blive rask. Jeg kan ikke fordrage når han ikke er på toppen, det gør mig alt for stresset og nede
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
- og lige nu er jeg i praktik ved en bonde hvor jeg er ude og malke, men på grund af stram økonomi, ingen støtte under lærekontrakt, ingen overenskomst ved bonden, ja, så må jeg se i øjnene at det ikke kan fortsætte da jeg også har en hest, lejlighed og meget mere at tage hånd om.
- OG til sidst. Kan ikke finde det skide job jeg står og mangler!
Det var vist alt mit galde, so far
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Min gamle hoppe blev i marts aflivet grundet brækket ben (Knust kodeled)..3 uger senere fik jeg heldigvis en ny stjerne hest (: Desværre gik han hen og brækkede sit ben, ca 3 uger efter at jeg havde fået ham + han havde voldsomt ondt i ryg og skulder, efter dårligt tilpasset sadel, fra gamle ejer...Han stod så i 3 måneder i boks. Nu er han endelig kommet på fold og i genoptræning (i longe). i starten af genoptrænings perioden lavede han et eller andet med sin skulder, så han nu var halt på forbenet...Alt dette er heldigvis ovre. I søndags var jeg for første gang på ryggen af ham, og på mandag starter den rigtige genoptræning
ak ja... Hvis der sker mere, ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv..!
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 533
Men er glad for jeg ikke er den eneste der er løbet ind i en mur af problemer
"Syg" IGEN!!!!!