{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Sony a58 {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Har lige købt en Sony a58 i går, og var så nede og prøve den på min hund i dag.

Jeg fik afvide i butikken at den var meget bedre end en Canon EOS 600D som jeg enlig gik efter. Så jeg tænkte okay fedt. hvis jeg så også skal betale mindre for et zoom ved den snupper jeg den da!

Ja så nu har efter lidt bøvl fået overført billederne, hvilke så rigtig gode ud på kameraet, men da jeg så åbner dem er de helt grumsede smiley
Og jeg vil lige høre om der er nogen andre der har sådan en der også har oplevet det eller om det kun er mig?
Jeg har så også lige fundet ud af at det åbenbart ikke er et spejlrefleks(Som jeg jo enlig ville ha), men et systemkamera smiley

Men ja her kan i lige se forskellen:

Sony a58(Den nye) : http://tinypic.com/view.php?pic=2eao1uv&s=5

Og Canon EOS 1000D(Som åbenbart skulle være meget dårligere end den nye) : http://tinypic.com/view.php?pic=2roi9vl&s=5

Og ja, der er billedestabilisering i kameraet på den der Sony, men ikke i min Canon hvilket skulle gøre det endnu mere dårligt.

Men ja, håber i kan hjælpe mig?
Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony a58
  • #1   10. aug 2013 canon er meget "letter" at bruge smiley har selv sony og nårh man får stildt det rigtigt bliver MEGET bedre smiley du skal bare "lære" at bruge dit sony fuldt ud som skal det nok komme smiley

• #2   11. aug 2013 Jeg synes bare det er underligt når jeg har prøvet alle de der indstillinger at de så alle bliver helt grumsede og virkelig dårlige.

• #3   11. aug 2013 Jeg selv er meget glad for mit Sony a580 og dit er nyere end mit.

Hvad er exif? Det kan være at kameraet er blevet snydt hvis du har kørt på auto, så ISO'en er blevet for høj.

• #4   11. aug 2013 Hønen - Æhh.. Hvad er det for noget?
    Jeg har haft det meget nemt, på min canon skulle jeg jo bare sætte den på sport og så fik jeg nogle fede billeder.

• #5   11. aug 2013 exif er de indstillinger der blev brugt til billedet. Altså ISO, blænde, lukketid og brændvidde.

Læs altid manualen. Og sæt dig altid ind i indstillingerne. Hvis du ikke gider bekymre dig om dine indstillinger, så kunne du fint have et 1100D. Jeg har oplevet med mit, at autofunktioner ikke er vanvittig gode, men når man så selv indstiller, så kan man få gode billeder ud.

• #6   11. aug 2013 Nårrhh.. Jeg har prøvet flere af de der indstillinger.
    Jeg har også læst manualen igennem, men den er ikke ligefrem til meget hjælp. Der stod ikke engang hvordan man overføre billederne til pc.

• #7   11. aug 2013 Giv tid. Jeg er sikker på at dit nye Sony kan performe når du har lært det at kende.

• #8   11. aug 2013 jeg har sony Alpha 37 og det funger utrolig godt! det fokusere selv og skyder så syv billeder af sted i sekundet, billederne, bliver overført til computeren som de så ud på kameraet men ikke når de kommer på FB! men så'rn har det altid været med FB men mit kamera er super nemt og skal bare sættes på sport, og så tager den billeder og fokusere sammetidig! smiley og det kamera du har købt er det ikke støre end mit?:-)

måske jeg ved hvorfor^^ da jeg købte mit kamera fik jeg afvide det ikke ville kunne overføre billeder uden et "specielt" hukommelses kort! jeg købte det og der har ik' været problemer!:-)

• #9   11. aug 2013 Jeg har enlig ikke fået noget af vide om det, kun om hvor meget bedre det skulle være i forhold til en Canon EOS 600D.
    Der er slet ikke en sport funktion på den her.

• #10   11. aug 2013 Der er helt sikkert en sport funktion (det er nu stadig bedre at køre på A, S eller M). Nu ligger mit kamera langt væk, helt inde på mit værelse, og jeg bruger aldrig sport. Men så vidt jeg husker ligger den under SCN. Spørger den ikke selv hvilken funktion du vil have, så tryk på knappen Fn.

• #11   11. aug 2013 den ligger under SCN!;)

Kommentér på:
Sony a58

Annonce