{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

Et rigtig ups-føl... {{forumTopicSubject}}

Åh ved ikke om jeg skal grine eller græde! Er både glad og alligevel pisse nervøs! Det er sådan at Tykke muligvis er ifol..

Engang i maj havde vi et lille uheld, med en hingst som løb ud af sin indhegning og var på Tykke. Jeg var på vej ud at ride, så jeg stod med hende da han kom styrtende. Han var 'on/off' på hende i 5-10 min, men troede ærlig talt ikke der skete noget. Jeg stod og bankede ham på benene for at få ham ned, og flere gang fik jeg ham det ogs. Jeg ville ikke risikere føl, da det nærmest er at brænde penge af, såe..

Men ja, havde så dyrelæge til Tykke i dag, og ville faktisk gerne have det tjekket, nu hun alligevel var der. Tykke har vist små tegn som, ingen brunst, ikke noget med at tabe sig, og ingen interesse i 'andre fyre'. Hun startede med at forsøge at stikke hånden op i enden, men Tykke sparkede efter både mig og dyrelægen, så vi måtte bedøve. Og allerede der sagde hun okay god for at hun nok var med føl. Da Tykke var blevet bedøvet og hun mærkede igen, sagde hun at, hun sikkert mente at der var føl, men fordi Tykke var under tre måneder henne kunne hun ikke være 100 % sikker på det. Vi skal så have hende tjekket igen om en måned, og nøj jeg er nervøs!!

På den ene side vil jeg så gerne have føllet, og på den anden ikke.. Jeg er så bange for at noget går galt, og hvad med opstaldning - står på rideskole nu - og alt sådan noget..

- Min familie - mor, far og søster - støtter meget op omkring at vi kan beholde det, hvis hun er ifol - der er nok omkring 75-80% chance for føl - og jeg er selv hup på det, men altså..

Nogen der har prøvet noget lign? Og hvad ville i gøre?

Emnet er egentlig bare lige til at komme af med det hele, og ja..
Undskyld det blev lidt langt, og stavefejl er gratis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et rigtig ups-føl...
Kommentér på:
Et rigtig ups-føl...

Annonce