599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Medlem flere steder Medlem flere steder

Håber på hurtig hjælp. Har prøvet at kigge under fælles bestemmelser men er der nogen der kan fortælle mig om det er tilladt at være medlem af fx to rideklubber. Fx ligger Horsens i øverste del af distrikt 10 så hvis nu man kunne være medlem i en klub i distrikt 12 også så man kunne stille til stævne i skanderborg som jo er tættere på end christiansfeld. Må man gerne det? Skal bruge det i anden sammenhæng smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medlem flere steder
  • #2   8. aug 2013 Det mener jeg gerne man må, jeg er medlem af haflingersport og NSRK.
    Men tror gene du må starte i distrikt 12 selvom du er medlem i 10. Jeg starter nogle gange for distrikt 8 (i Jylland) i distrikt 3 ( sjæland) smiley men er ikke sikker

• #3   9. aug 2013 Om man må starte i andre distrikter kommer vel an på hvilket niveau man rider på. smiley

Men for at svare på dit spørgsmål - ja, det må du gerne, det er der mange der gør. smiley

• #5   9. aug 2013 Kommer det ikke an på hvilket niveau man starter?
    Til D-stævner kan man vel kun starte til de stævner, hvor ens klub er inviteret, til C-stævner kan man vel kun starte i sit eget distrikt? Eller er reglerne lavet om?
    Sådan var det ihvertfald dengang jeg startede stævner smiley

• #7   9. aug 2013 Okay, så er reglerne vidst lavet om, siden jeg startede smiley
    Da betød navnet det der egentlig står: Klubstævner var kun for inviterede klubber, distriktstævner var kun for klubber i distriktet. smiley

Kommentér på:
Medlem flere steder

Annonce