{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideskole tæt ved Nyk F
  • #1   8. aug 2013 den der ligger tættest på nyk.f er brende ege.

• #2   8. aug 2013 smiley tak
    Tror jeg har fundet de fleste allerede. ( har søgt omkring Sakskøbing også)
    Tænkte mere på erfaring med stederne Og vi vil som udgangspunkt ikke bruge vores egen pony i undervisningen.

• #3   8. aug 2013 Den der ligger tættest på nykøbing er brændte Ege smiley
    Jeg red undervisning den gang min kusine var ridelære der og nu er der en der var ridelære det sted hvor jeg startede med at ride for en del år siden smiley Mine kusiners heste står der og min egen har stået der. Det er et sted med faciliteterne iorden, menneskerne kan godt virke snobbede/reserverede til man lære dem at kende smiley

• #4   8. aug 2013 Klimagårdens Rideklub.
    Der får jeg selv undervisning en gang om ugen, og du finder ikke et bedre sted. De går op i hestene ikke har ondt, får smed og dyrlæge, at rytter og hest passer sammen, og det foregår i rytters og hests niveau smiley

(link fjernet)

• #5   8. aug 2013 I Sakskøbing ligger Klimagårdens-rideklub. Det er et super hyggeligt lille sted, hvor menneskerne er meget åbne og alt omgang med hestene foregår på hestens præmisser! Jeg har selv gået der i 3 år nu - tror jeg, og er rigtig glad for at være der (-:
    Men kig på deres hjemmeside og spørg ellers gerne hvis der er noget (-:
    (link fjernet)

• #6   8. aug 2013 Evt skovlundegård også de har faktisk nogen "gode" ponyer også og har mange "små" piger i mellem rigtig hyggelig rideskole, men knap så "fint" som brændte Ege

• #7   8. aug 2013 Nord, som ligger i Alstrup på falster.. de er rigtig søde.. smiley

• #8   8. aug 2013 Jeg har gået på NORD, som jeg var rigtig glad for. Det ligger dog på nordfalster. Det er en lille hyggelig rideskole, hvor alle er virkelig søde!
    Hjemmeside: http://www.rytterklub.dk

Jeg har stået på Brændte ege, indtil jeg solgte min pony, det er også et rigtig dejligt sted. Der er dog stor opdelling mellem rideskolerytterne og privatrytterne.
    Hjemmeside: www.ridecenter.dk

Der er jo også Bellingegård, lidt længere ude, end Brændte ege. smiley

• #9   8. aug 2013 Klubben på Brændte ege hedder Nykøbing F. rideklub, som er den der har rideskolen. smiley

• #10   8. aug 2013 Nykøbing F. Rideklub (Brændte Ege), er et dejligt sted. Har gået der omkring 4 år nu. Man lærer grundridningen og lidt til, men mere kan man heller ikke forvente af en rideskole smiley Der er to undervisere der. Begge tager hensyn til rytternes niveauer. Alle hestene er også rigtig fine. De er alle rolige, og de fleste kan både rides af begyndere og mere øvede smiley

• #11   9. aug 2013 Tusind tak for svar, tror jeg vil prøve at tjekke klimagården lidt mere ud. smiley

• #12   15. aug 2013 Vi er en privat stald med parter 15km fra nyk f.
    vi tager for kvartpart 350kr, med 4 gange undervisning i. Der må du ride 1-2 gange om ugen.
    Halvpart 550kr, med 4 gange undevisning. der må du ride 3-4 gange om ugen.
    Helpart 750kr, med 4 gange undervisning. der må du ride 6 gange om ugen.
    Vi har et godt forhold herude, og hjælper gerne hinanden og vi har mange forskellige heste.
    Ring gerne til min mor hvis du vil hører mere, på 27 28 11 11

Kommentér på:
Rideskole tæt ved Nyk F

Annonce