{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Når det hele bare er TRÆLS! :( {{forumTopicSubject}}

Ja, lige et træls indlæg, har bare brug for, at komme ud med det..

Min elskede hest har slidgigt og jeg har indset, at hun aldrig blive mere end fold og skridtturshest i ny og næ.. Det i sig selv er bare noget træls noget..

Rider så på rideskole i stedet for og det var jeg sådanset rigtig glad for.. Men.. Da berideren har anset en ny beriderelev, skulle der byttes rundt på holdene og derfor skulle vi til indskrivning. Jeg fik så afvide, at vi fik en ny underviser. Ham den nye virkede rigtig dygtig og havde så meget håbet på, at det blev ham jeg skulle have undervisning af! Så kommer man ud og ser, at man skal have hende igen. Ikke er hun er dårlig eller noget, for det er hun bestemt ikke! Men nu har jeg lært en masse ved hende og trænger bare til at komme videre med en anden og lære noget nyt ved en anden.

Jeg var så blevet lovet, at jeg kunne fortsætte på en hest jeg normalt rider, der hedder Holly, da jeg bedst kan med hende. Jeg har svært ved at sidde på de andre og det irriterer mig meget og samtidig har jeg har haft forstuvet halebenet, så det går ind og gør rigtig rigtig nas, når jeg ikke kan sidde på hesten og derved sidder som en sæk kartofler og prøver at klemme mig fast.

Nå, men så går jeg over for at sadle den anden op, som jeg skulle ride på. Hesten står der godt nok, men er der noget udstyr til den? Nej da, for det ligger så åbenbart et ellers andet mærkværdigt sted. Så kan man rende frem og tilbage fra stald til ridebane, for at spørge hvor de forskellige ting er og så i øvrigt komme for sent til timen fordi der ikke er orden på det.

Og ja, hele er generelt bare ikke særlig organiseret derude og det synes jeg er enormt træls. Der er aldrig grimer til elevhestene, det vil sige, man er nødt til at se hvad man kan finde eller låne af nogen. Mange af sadlerne er rigtig ubehagelige, fordi man kan mærke gjordspænderne lige ind i inderbenet og det gør mega nas, for at sige det ligeud. Stigebøjlehullerne er så ulige, at du kan bruge sindsygt langt tid på, at få dem til at passe. Åh, det pisser mig bare af sådan noget, når der ikke er styr på tingene!

Er bare træt af, at jeg ikke har noget ordentligt at ride på. En hest jeg kan udvikle mig sammen med og få et godt venskab med. Jeg vil min ridning rigtig meget og derfor irriterer det mig, at det hele bare nærmest står stille. Ja, jeg lærer noget, men jeg kommer jo stadigvæk ikke rigtig så meget videre.. smiley

Beklager at det blev langt.. var rart at komme du med det..

Hvad har i lavet med hestene i dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det hele bare er TRÆLS! :(
Kommentér på:
Når det hele bare er TRÆLS! :(

Annonce