803 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ny trænings video Ny trænings video

Hej har en ny video fra den anden dag.

Vil i ikke være søde og kigge forbi den.
kom gerne med positiv og negativ kritik.

Men kan man ikke lide at få lidt retur også skal man ikke skrive!
her er link
https://www.youtube.com/watch?v=IoRSMMKEtCw

enjoy smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny trænings video
  • #1   5. aug 2013 Ser fornuftigt ud! Jeg vil bare lige give dig nogle tips til opstillingen smiley Læn dig lidt mere tilbage og brystet frem, men det er kun småting. Synes at hesten ser ud til at være tilfreds smiley

• #2   5. aug 2013 Måske lidt for urolige ben.

• #4   5. aug 2013 Ser fint ud. Jeg synes dog at musikken gir en lidt hektisk stemning, som ikke afspejler ridningen, men smag og behag.
    Og så er det totalt spøgelsesagtigt når du klipper i filmen - du er på den ene langside og vupti, så er du i modsatte ende smiley ikke ment som kritik, men jeg studsede lige over det de første par gange.
    Fin hest og ridning smiley

• #6   5. aug 2013 Synes du veksler lidt for meget mellem udvendig og indvendig i skridten. Altså tager for meget skiftevis på tøjlerne. Så må der også godt komme mere energi i alle gangarterne, samt mere spring i galoppen smiley
    Men sød hest! I er bestemt godt på vej smiley

• #8   5. aug 2013 Bettemus - Det er en trænings video og jeg er dressur rytter:-P så der kommer ikke noget hup hop alt muligt andet ind;-)

Tak for jeres kommentarer....
    Det vil jeg tage med til næste gang:-)

Har været ude for en skade i maj ( spark i nyren og forstuvet skulder) så desværre derfor det ikke er tiptop...
    Men jeg træner

• #11   5. aug 2013 Bettemus - har desværre ingen til at filme når jeg træner i naturen... Min mand er sgu for doven:- P

• #13   5. aug 2013 Ha ha... Så skal jeg vist filme selv mens jeg rider

• #14   5. aug 2013
    Det er en video af dressurtræning, så selvfølgelig foregår det på bane ( også selvom man rider i naturen ) og er lidt kedeligt - men sådan er det, dressur er ikke nødvendigvis særligt spændende og se på for andre :o)

Men det er en god ting at blive optaget, så man kan se ens egne fejl. En video af dressur træning skal ikke laves fancy og optages for andres skyld - den skal optages for ens egen.

• #18   6. aug 2013 Bettemus

Om det er offentligt eller ej, folk kan vel bare lade være med at se den, hvis den keder. Hun skal ikke droppe at offentliggøre hendes videoer, fordi der er NOGLE derude der ikke synes om den. Der er jo helt sikkert nogle der godt kan lide at se den.
    Du beder vel heller ikke Rihanna stoppe med at offentliggøre musik, fordi det keder dig! smiley

Kommentér på:
Ny trænings video

Annonce