2.204 visninger
|
Oprettet:
Opstaldning Odense S ? {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg står og skal finde opstaldning til hesten, gerne så meget fuldpas som muligt, gerne i Odense S.
Jeg ligger stor vægt på foldtid og stråfoder!
Jeg har set lidt på Nørrelund, er der nogen der har nogen erfaringer der? Det ligger jo dejlig tæt på!
Og er der mon nogen der kan fortælle mig hvad gården der ligger næsten ved siden af hedder? Og evt nogen erfaringer med denne?
Jeg har kigget igennem længere tid på div opstaldningsmuligheder, så hvis nogen af jer lige har et sted i bare syntes rigtig godt om, så skriv gerne lidt om stedet Selvpas har dog ingen interesse.
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.885
http://noerrelund.dk/DK/Hestepension.aspx
Og så har de en tilhørende rideudstyrsbutik, som har rigtig mange gode ting
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 68
Ved i hvor mange heste der er på nørrelund? Altså bare sådan ca? Om det er et stort eller mindre stort sted? Eftersom de har de faciliteter de har, ved jeg godt det ikke er nogen lille stald
Dejligt at høre i primær er tilfredse
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 68
Jeg går nok ind under kategorien "lidt mindre seriøse ryttere" Jeg rider af lyst Prøver lige at tjekke lindved, tak for det
Er der ikke også et sted ude ved UNI? Som jeg i øvrigt heller ikke ved hvad hedder? Man kan vist godt høre jeg ikke oprindeligt er fra odense af
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
Har også skrevet en PB til dig da du har skrevet til min veninde der tilbyder opstaldning ca. 1km fra mig men som ikke har flere pladser.
jul 2007
Følger: 98 Følgere: 111 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 65
Opstaldning Odense S ?