{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Ox arabers fortid efterlyses. {{forumTopicSubject}}

Hey alle på HG.

Jeg kender en OX araber hoppe som jeg gerne vil hjælpe, men kan ikke hjælpe med hendes problemer, før jeg kender årsagen til dem, og da jeg ikke kender hendes fortid, kan jeg heler ikke finde dem.

Men måske kender i denne dejlige dame, her nogen oplysninger.

Hun er 7-8 år, efter Monograff (har set stamtavlen, men kan ikke huske moren), hun er brun, med en sok. Jeg vid så meget om hendes fortid, at hun har haft et føl, som var en hingst. At hun har været under ridning, men det, er mange år siden hun er blevet redet, og da det blev forsøgt her, gik det grueligt galt. Hun er dog tidligere blevet redet, uden problemer, men hendes ridning blev indstillet grundet en seneskade i bagbenet, da hun var ung, der ligger grunden til føllet. Hun har ingen mulighed for, at blive ridehest igen, medmindre man forsøger genoptræning, dog er chancen minimal. Hun hedder Felicka, og er mega sød på jorden, dog med den typiske OX opførelsel, med halen op i vejret når hun er på fold, rigtig show attitude. Hun kan være lidt nervøs, men er intet problem, problemerne opstår først, når man forsøger, at arbejde med hende fra ryggen. Flicka havde en tendens til, at løbe ud af folden, da vi fik hende, dog et problem der er blevet bedre. Flicka er mørkeråd, men tror ikke, at det stammer fra tidligere, da vi hentede hende i år, i en mørk stald hvor hun stod som eneste hest, eneste selvskab var et par køer, og tror det stammer derfra. Flicka er kilden ved bugen.

Det er som, at lede efter en nål i en høstak, da vi blot er en ud af mange, der har været i besiddelse af Felicka, da hun igennem tiden har haft utrolig mange forskellige ejere. Da vi hentede hende, var det entet det eller aflivning, da hun var så vanskelig og stadig er, jeg håber virkelig, at der hjælp, at hente her, da jeg virkelig ønsker, at hjælpe hende og ingen andre tør, at give sig i kast med det. En forsøgte, men tør ikke længere, at arbejde med hende. Vi har givet hende en chance, men kan ikke give flere, så hun bliver nok sendt videre til nye hænder, hvilket også er trist, da hun aldrig har været et fast sted.

Knus hende der gerne vil hjælpe, men ikke kan.

Ps. lige nogen billeder, ikke de bedste, da de er taget på lidt afstand, og har ikke andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ox arabers fortid efterlyses.

Annonce