{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Vil lige ud med min glæde!! {{forumTopicSubject}}

Var ude og gå med min dejlige unghest idag igennem by, traktore, biler, cykler og jeg ved ikke hvad, og han vare bare den dejligste dreng at gå med.
Han var så cool og så rolig at man næsten bliver helt blød inden i.
Det er første gang vi er gået helt igennem byen, hvor der kommer en masse biler og cyklister.

Og da traktoren kom tænkte jeg "Så for satan" Men hold da op hvor er jeg bare stolt over den unge knæjt. Han vrikkede ikke engang med ørene og det er første gang han har været så tæt på en traktor.

Det er så dejligt at der er sket sådan nogle store fremskridt på så kort tid.
Og især når man ser tilbage for en 2 - 3 måneder siden hvor han stejlede, bed, sparkede og ja var direkte livsfarlig.
jeg brugte så meget energi på at styre ham og var hele tiden gal og sur på ham. Kiggede mig hele tiden over skuldren for at tjekke han ikke sprang op ad mig.

Og idag kan jeg ikke være mere stolt over ham. Tror aldrig jeg har været så glad og lykkelig sammen med en hest som jeg er sammen med ham. Og det er takket være alle de skønne og gode råd fra jer HG folket.
Det har hjulpet mig så meget og der sker fremskridt dag for dag og kan ikke være mere taknemmelig.

Syntes bare lige jeg VILLE ud med det hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil lige ud med min glæde!!
Kommentér på:
Vil lige ud med min glæde!!

Annonce