{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Forsent ejerskifte... {{forumTopicSubject}}

Vi har 4 heste, 2 shetlænder som vi har haft i 8 år, en som er en blanding mellem shetlander og fjordhest som vi har haft i 4 år, og en oldenborger som vi har haft i 5 dage...
Jeg fik afvide af hende som jeg købte min oldenborger af at jeg skulle udfylde det som står bag på ejercertifikattet og sende det ind sådan at jeg kunne blive registeret som ejer, jeg har så snakket med landscenteret for heste om noget med min nye hest, i den forbindelse sagde de at man havde 30 dage til at blive registeret som ny ejer, og det får jeg selvfølgelig også gjordt:-)

MEN nu kommer problemerne...
De 2 shetlændere vi har har kun fået registret deres første ejer som åbenbart stadig står som ejer, men i stedet for at få det ændret hver gang inde ved landscenteret så har de bare udfyldt nedenunder... Hvad gør vi så nu hvor det er 8 år siden vi købte dem, og vi er ikke registeret som ejere endnu? og det er nogle af de tideligere ejere heller ikke:-/
OG så den blandning´s pony vi har - havde ikke pas da vi købte hende da det ikke var et krav den gang, men det har vi så senere hen fået lavet, så nu har hun pas men vi har intet ejercertifikat, hvordan får man lige det?

Håber der er nogle som kan hjælpe os!;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsent ejerskifte...
Kommentér på:
Forsent ejerskifte...

Annonce