{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

hvordan har jeres dag gået {{forumTopicSubject}}

jeg kan starte med og ligge ud med min.
min dag startet ud med at min fantastiske søn kom over i min seng og vækket mig også lå vi self, der i 5 min.
så blev han gjort klar til dagpleje og fik sin morgen mad også var det af sted efter han var kommer i dagpleje fik jeg luftet min dejlige hund også fik jeg lige ryddet lidt op i huset.

omkring halv 2 dog jeg ned til hestene.
for første gang red jeg på New Dawn vi tog os en lille ridetur på markvejen hun er super skøn og ride på hun er nu i så fin stand at hun kan rides.

der efter hentet jeg min søn igen og nu hygger vi os bare smiley

og jeg søger efter en ponze til min"sted datter" mens min søn leger i sin sandkasse snart skal jeg også have lavet mad

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan har jeres dag gået
  • #1   12. jul 2013 Har lige fundet ud af at min gamle kat er kommet herhjem igen, så måtte ud og købe kattemad.. Det er faktisk ikke så godt.. hun stak selv af hjemmefra fordi at hun fik mad hos et gammelt ægtepar på vejen ved siden af os. Nu får hun det åbenbart ikke længere og er derfor kommet hjem til os (mor fandt hende foran vores dør).. Hun prøver konstant at komme ind og er enormt kælen i forhold til da vi havde hende, men vi har to hunde, så det er begrænset hvad vi kan gøre - andet end at vise hende hvor vi stiller mad og så gå ud og nusse engang imellem.. + der er en masse katte herude, så vi kan ikke bare lade maden være fremme heletiden.. Men smuk, det er hun!

• #2   12. jul 2013 Jeg stod op ved middagstid, var ude træne (hulahopring) i solen og læse lidt.
    Ved 13 tiden tog min kæreste og jeg ud og spiste pomfritter. Bagefter tog vi ud til hyppen, der skulle have smurt hove.
    Efter jeg er kommet hjem, har jeg vasket tøj, været ude i solen og læse og nu skal jeg til at støvsuge og i bad, have noget at spise, før jeg holder studentergilde i aften smiley

Og så har jeg brugt dagen på at finde gode argumenter for, at vi skal anskaffe os en sød lille samojedehvalp! smiley

• #3   12. jul 2013 Jeg har ikke lavet så meget. Jeg har været ude og cykle 14 km. i alt, ud til min mormors kat, som vi skal passe mens de ikke er hjemme, sammen med min søster. Snart cykler jeg ud til min pony, og hygger med hende. Og så fandt jeg gårdens kats killinger i går, så dem skal jeg også lige ind og se til. Jeg er deres "pleje mor" smiley

• #4   12. jul 2013 Vi tog over i skoven med Ras og Musse i Triler kl 8 i morgen og skridtet en time det var så dejlig. Musse er så sød en hest
    Så har vi ordnet dem og de fik foder da de kom hjem og kom ud på græs igen
    De andre fik vand og jeg lavede rugbrød og rullestig som vi skal have i aften
    Vasket tøj og ordnet hus lidt
    Og pakkede sammen til i morgen der køre vi over til Ørbæk marked og på vej hjem tage vi en tur på en strand og tager en svømme tur

Glæder mig til Søndag hvor mig og Musse skal over i skoven med John og Mille en tur
    VH
    Annette

• #5   12. jul 2013 Sylle: det er da godt din kat er kommet hjem også nedern at andre folk går og fodre på ens kat nu har jeg ikke nogen selv men kunne forstille mig det smiley

CTS:det lyder lækkert ja middagstid kan jeg ikke lige frem sige min søn vågner omkring kvart over 5- halv 6 hver dag smiley

• #6   12. jul 2013 lyder til i haft en fantastisk dag smiley

• #7   12. jul 2013 Anne Mette - Ja, sådan er det jo at have børn smiley

• #8   12. jul 2013 Jeg var på arbejde fra 7.30-10.00, så ryddede jeg op i køkkenet, og tog i stalden. Jeg hyggede med hesten og trænet ligge ned, og trænede min mors i akademisk fra jorden. Her kl. 17.15 skal jeg på arbejde igen (-:

• #9   12. jul 2013 Har bare grædt, været ude i skoven og hørt trist musik, mistede en person jeg havde meget nær i en trafikulykke på rømø tidligt igår morges. Uhyggeligt hvor hurtigt alt kan ændres og hvor tom hele ens verden kan føles.

• #10   12. jul 2013 Det var egentlig godt at de begyndte at fodre hende, for hundene kan ikke lide katte og så var det bare let at hun smuttede derover, de var nogle søde gamle mennesker. Selvfølgelig savnede jeg hende i starten, men det var jo en god løsning (:

• #12   12. jul 2013 Min dag startede kl 5 i morges hvor jeg skulle møde på det første stutteri jeg hjælper på her i sommerferien (stort varmblodstutteri) smiley Så gik det med fodring, ind og udluk, behandling af div heste, heste på skridtbånd, longering, opsadling til berideren, givet hø, givet halm, harvet ridehal og fejet alle staldene smiley

så gik det ud til andet stutteri jeg hjælper på (islænderstutteri) her skal hestene bare tjekkes om de har det godt og om de har vand og mineraler smiley

så hjem til mit eget hvor jeg har ordnet alle dyrerne, jeg mangler bare at give aftenhø, give min minigris aftenfoder og ride min ridehest smiley vi er igang med at træne trafik, og var på den dejligste tur igår, så håber på det samme i aften når det er blevet lidt køligere smiley

Om lidt har jeg noget aftensmad jeg skal igang med, også bliver jeg nødt til at få gjort lidt rent smiley

• #13   12. jul 2013 Har faktisk siddet i bil det meste af dagen, så har sygt ondt i numsen nu og i ryggen... Men var oppe hos farmor og min fætter, det var hygge smiley

• #14   12. jul 2013 Har rejst hjem hele dagen..

• #15   12. jul 2013 Jeg har haft en god dag :). Taget det stille og roligt herhjemme, ordnet bur ved mine rotter, slappet af, været på arbjede fra 15-18:00 og kom glad hjem da det gik super godt :). Og nu sidder jeg og venter på at far får lavet mad så jeg kan spise og så smutte hen til min dejlige pony (som ikke er så dejlig.. Hun er hestegal og vil IKKE fanges..-.-). Og SÅ skal jeg hjem og slappe af med en god bog! smiley

• #16   13. jul 2013 CTS: ja men det er sku skønt de er så dejlige smiley

Kommentér på:
hvordan har jeres dag gået

Annonce