7. sep 2012 Følger: 49 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 148
Make up! {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'ere:)
Har i nogensinde oplevet mega forskel på sådan noget som kærster, make up stilletter o.s.v ?
Syntes virkelig det er underligt....
Er selv mere.....JA..... Den "typiske" heste pige som godt kan lide at være beskidt....:)
Og så har jeg en veninde som mange gange har mascara på i skole, og til fødselsdage og fester har hun ALTID krøllet håret og en hel masse make up, hun holder heller ikke igen med en smart replik til alle drengene(vi går i 6. klasse - snart 7.)
Syntes virkeligt det er underligt, at vi kan være så 'tætte' når vi er så forskellige:D
Har i prøvet noget af det samme?:)
Hvis ja - hvordan?... (veninde, klasser?)
Hehe - ja, det er ikke et emne om hjælp o.s.v men syntes personligt det er meget sjovt at hører andres meninger:)
CILLA&TYNA
sep 2012
Følger: 49 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 148
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
Altså ingen får sådan rigtig med make-up, kun mig og nogle få har lidt mascara på en enkel gang imellem. Mange er dog lidt sådan "lad være at rører mit hår" altså lidt sippede, og tåler ikke hvis noget er beskidt, det er jo også okay, men jeg er bestemt ikke sådan selv
Men hvis man ser tilbage på min gamle skole
Selv dem i fjerde går med bh? WTF de har ikke engang brug for det? Og med total matas fjæs og det er helt forfærdeligt!?
Så jeg er glad for at jeg nåede at flytte hjem til min mor, inden jeg nåede den alder hvor de begynder på Lin gamle skole?
hvis jeg selv havde været sådan? Ej det ville jeg ikke kunne holde ud
Min bedsteveninde er rigtig drenget, det er jeg også, men kan godt være en pige.
Hun kan ikke drenge, kun som venner, sådan er det også ret meget med mig, dog har jeg haft kærester, men synes jeg er alt for ung stadig
Mig og min bv passer godt sammen, for vi er total forskellige, men alligevel helt ens (hvis i forstår hvad jeg mener?)
sep 2012
Mit spørgsmål var: Hvordan passer dig og din veninde sammen? Eller har du oplevet noget nogle andre steder som fx i klassen?:)
Ja, jeg er også sådan en "gris"... Altså hvis der er en mudderpøl jeg kan vælte mig i er det lige før jeg overvejer at gøre det!:D
Undskyld hvis det ikke hører til her:)
Sarah og Kahlua: Det gør vores også, men hvorfor går jeres i "opbrud"?:)
Cilla&Tyna
sep 2012
Føler mig sådan....... Vigtig:-/?
Men det er bare sådan jeg er - det er nok også mere fordi jeg ikke gider stå foran spejlet 30 min før skole.... Så skulle jeg også stå op 4.30!!!
Står op kl. 5.00 pga hestene - og kører hjemme fra på cykel kl. 7.00 fordi vi bor på landet!:)
Men har al respekt for dem der gør sig lækker - personligt syntes jeg bare ikke der er nogen grund til at gå med male up og BH i 3/4 klasse??:)
Og det er jo heller ikke fordi jeg ikke gider gøre noget id af mig sel:)
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Har ingen rigtige veninder, såe kan ikke besvare hehe
sep 2012
Men det var godt du forstod det til sidst:D
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
sep 2012
sep 2012