{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Hoppe er forelsket i min vallak :P {{forumTopicSubject}}

For en 14 dages tid siden kom min dreng ind i en ny flok med 3 hopper. Det gik okay, han blev jaget noget med, men de er faldt til ro nu. Den laveste hoppe i hirakiet er gået i brunst efter han er kommet, og vil helst gerne gå efter ham hele tiden og stå ved ham og spise osv.
Når hun "ligger op" til "leg" folder han også sit tissetøj ud, men æder videre.. Der er ikke sket mere end det endnu.
Han har før gået på fold med samme hoppe for halvandet år siden, og jeg har set ham bedække hende dengang.

Han indordner sig efter førerhoppen i flokken og flytter sig for hende..

Men mit spørgsmål er, skal jeg være bekymret? Udover han folder "den" ud, så virker han ikke yderligere interesseret i hoppen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe er forelsket i min vallak :P
  • #1   8. jul 2013 Jeg syntes ikke du skal være beskymret.
    Det er instinktivt at han gør det, men jeg syntes ikke der plejer at ske mere end det smiley

• #2   8. jul 2013 Så længe han opfører sig normalt når du har ham ude og ride, syntes jeg ikke du skal være bekymret-
    hvis det kun er det du beskriver, er det meget normalt:)

• #3   8. jul 2013 Min hoppe er også enormt glad for min vallak når hun er i brunst, men lige som din ja den kommer ud, men så er der heller ikke mere i det..
    Så nej jeg ville ikke være bekymret

• #4   8. jul 2013 Der er meget stor forskel på, hvordan vallakker reagerer på hoppers brunst. Så længe, der foreløbig ikke er værre reaktion på det, så ville jeg tage det roligt. Men jeg har også været udsat for, at min hoppe fik en vallak til at reagere så voldsomt, at han prøvede at bedække hende - med det resultat, at hun blev skæv i hoften (det var en STOR vallak!) og måtte have fysioterapeut. Har endda prøvet, at en anden hoppe reagerede på min hoppes brunst og forsøgte samme finte.....Men det er som sagt meget forskelligt, hvordan vallakker reagerer, og ofte hænger det sammen med, hvor tidligt/sent, de er blevet kastreret.

• #5   8. jul 2013 Det lyder næsten som det samme der skete her smiley
    Min lille shetlænder Ida blev plask forelsket i Buster (en fjordhest) da han kom smiley

begge lavest i hirakiet.. smiley

profilbillede
  • #6   8. jul 2013 Ingen bekymring.. og bare vær glad for at han ikke gør mere end det smiley

• #7   8. jul 2013 Tak for svar alle smiley

Men jeg har jo set ham bedække den samme hoppe for lidt over et år siden, det er mest derfor jeg er bekymret smiley
    Men han er generelt meget blid og hopper ikke bare på dem, det er kun fordi hun selv ligger op til det...

Kommentér på:
Hoppe er forelsket i min vallak :P

Annonce