{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Døgnfold, hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg fik jo mine heste hjem i søndags, og det er godt nok dejligt. smiley Nyder det i fulde drag, og hvor er det skønt at kunne kigge ud til dem hele tiden og gå ud til dem hele tiden! Skønt!!!

Nå men vores folde er jo vildt frodige og med græs som kun er 1 år gammelt. Nu har de så gået på folden siden søndag morgen, hvor de nu er oppe på at være ude fra 6:00-12:30 så kommer de ind og stå i boksen fra 12:30-17:00 (ca. smiley ) og så går de ude igen fra 17:00-22:00 (tidligst). Jeg har heldigvis ferie og dermed tiden til at lukke dem ud, ind, ud og ind igen. smiley men jeg ønsker jo selvfølgelig at de kunne komme til at gå på døgnfold.
Så når de kan gå ude så længe uden nogen symptomer på forfangenhed og ingen af dem er specielt fede, hvornår kan jeg så prøve at lade dem gå ude hele tiden?
Regnede med at fortsætte det her ind- og ud lukning i en uges tid mere, for at være sikker på at de stadig ingen symptomer viser på forfangenhed smiley Hvad ville i gøre? (i Juni måned gik de jo på døgnfold uden problemer, der var græsset dog slet, slet ikke så frodigt, derfor jeg passer lidt på nu.)
Hvad ville i gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døgnfold, hvornår?
Kommentér på:
Døgnfold, hvornår?

Annonce