{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Er det mig der er forkert på den? {{forumTopicSubject}}

Sagen er at jeg har lagt en annonce op med en part til min hest, og allerede 2 timer senere fik jeg første henvendelse i privat-besked. Hun virkede utrolig ærlig, og bestemt en mulig part. Vi fik aftalt at hun skulle ud og prøve ham i går kl 16. Alt dette aftalte vi for en 14 dages tid siden tror jeg, og i mellemtiden har der så været et par andre henvendelser på annoncen, hvor jeg så svarede en der spurgt indtil min hest fredag aften, om hun var interresseret, og at jeg ville gøre opmærksom på at der ville komme en og prøve ham dagen efter.
I går får jeg så en sms fra hende der skulle prøve ham, 1,5 time før vi skulle mødes på gården. I sms'en stod der: Hej Maja, jeg kommer ikke i dag, da jeg kan se på HG at du også aftaler med andre. - (Eller noget i den dur - har slettet samtalen)
- Og havde jo netop ikke aftalt med andre, tværdimod havde jeg skrevet at der var en der skulle prøve ham.
Jeg svarer hende med en pæn lang sms om at det da der er helt iorden, hvis hun har det sådan. Skriver at jeg netop ikke havde lavet andre aftaler endnu, og sådan noget. Og sluttede af med at jeg håbede hun fandt en hest engang og at hun måtte have en god dag. Hun svarede aldrig.

Og så er det så her, at jeg skal høre om det er mig den er gal med?
Er det ikke normalt at lade en annonce køre indtil vedkommende har prøvet hesten? Det var jo ikke sikkert at de passede sammen?
En ting er sikkert - hun var vidst ikke den rette, - og jeg har heldigvis god tid til at finde en part, da der er fuldpas på stedet :o)

Har med vilje fjernet alle kommentarerne i annoncen, så ingen kan se, hvem jeg taler om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mig der er forkert på den?
Kommentér på:
Er det mig der er forkert på den?

Annonce