812 visninger
|
Oprettet:
Anbefal fluemaske. {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er på jagt efter en fluemaske til min lille heste da hun går i løsdrift og er meget irreteret af fluerne. Men synes det er en hel junglen så ville høre om i kan anbefale en god en:)
Og så lige et bare spørgsmål, grime kan de have det på samtidig? - hvis ja, ud eller ovenpå ? Og hvad med slider det ikke ret meget på pandelok / starten af manen? God aften;-)
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 146
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
maj 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.152
De fluer vi har hos os generer nemlig kun hestenes ører, ikke øjnene..
Så vores heste har kun masker på ørerne. Der er hul til pandelokken, på islænderene behøves der ikke en grime til at holde dem på plads, da pandelokken holder det på plads
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Mener den kostede 230 kr. Og hver en øre er den værd!!
Den sidder simpelthen perfekt, der er rigelig plads til øjenene, de kan se rigtig godt igennem, den bliver ikke våd, når det regner (kun på fleecen i kanterne).
Den er UV, OG for at det ikke skal være løgn, så kan hverken den eller grimen falde af.
Førhen med bucas, til 150 kr, faldt begge dele af på marken..
Hende der ind imellem trækker hesten ind, siger også, den er perfekt.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Min har været så sød at pille sin af fordi jeg lod hende beholde den på i nogle dage, uden grime udover.
Den havde øre, net til foran øjne og elastik agtigt så den kunne sidde selv uden grime.
Købt i Nørrelund på Fyn til 120 kr tror jeg.
Lignede lidt den her:
http://shop.avderod-ridesport.dk/pi/Flueh%C3%A6tte_Insektmaske_bl%C3%B8d_lycra_med_%C3%B8rer_XS_2551_441.aspx
http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=430250
I den kunne pandelokken så nå og være hvis man lod den hænge udover.
Og grimen skulle være udover, selvom det så dumt ud, ellers strammede det for meget.
Anbefal fluemaske.